چسب آهن کاسپین حجم 100 میل+ قیمت عالی

برند : کاسپین
دسته بندی : چسب آهن کاسپین
کد یکتای این محصول : 3071
چسب آهن کاسپین ، مناسب برای چسباندن فلز ، شیشه ، پارچه ، چرم و کاغذ می باشد
قابلیت خشک شدن سریع با فرمولاسیون جدید مواد اولیه ساخت آلمان
شفاف و بی رنگ
قدرت چسبانندگی فوق العاده بالا
حجم 100 میل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
شاید اولین راهی که پس از شکسته شدن وسایل فلزی به ذهنمان می رسد جوش دادن آن قطعه است اما این تنها راه نیست بلکه می توان از چسب آهن کاسپین به جای جوش دادن استفاده کرد و بسیاری از فلزات شکسته را با چسب آهن کاسپین به راحتی و با کم ترین هزینه در خانه یا محل کار چسباند، و همچنین این محصول مناسب برای چسباندن شیشه ، پارچه ، چرم و کاغذ می باشد که قابلیت خشک شدن سریع با فرمولاسیون جدید مواد اولیه ساخت آلمان را دارد. همچنین حلال چسب آهن آب،سرکه و استون است. برای چسباندن لاستیک، فرمیکا، شیشه، سرامیک، کفش، چوب، آهن و واشرآلات و لوازم فلزی در صنعت اتومبیل چسب آهن کاسپین گزینه مناسبی است.
در برابر مواد روغنی و ازن ، آب، قلیا و اسید مقاومت بالایی دارد و حاوی مواد ضد خورندگی و تقویت کننده چسبندگی است و یکی دیگر از ویژگی هایش که می توان به آن اشاره کرد این است که در دمای پایین به هیچ عنوان یخ نمی زند.
چسب آکواریوم کاسپین از دیگر محصولات شرکت کاسپین می باشد که بسیار پر مصرف و کاربردی می باشد
فروشگاه ابزار میهن با فعالیت در عرصه فروش انواع چسب در نظر دارد بستری مناسب و راحت را برای مشتریان گرامی جهت انتخاب راحت و آسوده فراهم نماید بنابراین در صورت نیاز خرید با توجه به نیاز مصرفی با ابزار میهن همراه شوید و لذت یک خرید خوب و مطمئن  را تجربه نمایید .
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب آهن کاسپین حجم 100 میل caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح