گردبر آهن کبالت 79

دسته بندی : گردبر اهن کبالت
گردبر آهن کبالت 79
280,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2951
گردبر آهن کبالت 79 ، با کیفیت ترین گردبر آهن آلیاژ 8درصد کبالت
مناسب برای برش فلزات و چوب
مقاوم در برابر خوردگی به دلیل دندانه های شیار دار سخت کاری شده
مقاومت عالی در برابر حرارت
کیفیت عالی و قیمت اقتصادی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی گردبر آهن کبالت 79

گردبر زیر مجموعه ای از ابزار مته قرار دارد که با دندانه های شیار دار فلزات و چوب را با سرعت بالایی برش می دهد. یکی از کاربردی ترین گرد بر هایی که برای نصب هالوژن نیز استفاده می شود گردبر آهن کبالت سایز 79 است. این مدل گرد بر از مرغوب ترین آلیاژ 8 درصد کبالت ساخته شده که مقاومت بسیار زیادی نسبت به سایر گردبرها دارد و با دندانه های سخت کاری شده و حرارت داده شده شیار دار به راحتی می تواند فلزات و چوب را از طریق نصب گردبر به دریل ، دایره ای شکل سوراخکاری نماید.

بهترین سایز گردبر هالوژن

برش سقف برای نصب هالوژن های تو کار نیاز به گردبر با سایز متناسب برای برش می باشد. بنابراین انتخاب سایز گردبر هالوژن مهم ترین بخش برای نصب هالوژن ها می باشد.گردبر سایز 8 ، گردبر سایز 10 ، گردبر سایز 79 از جمله گرد بر های سایزمخصوص برش هالوژن است که به آن گردبر لامپ هالوژن نیز می گویند. همچنین قطر سوراخ هالوژن بین 60 تا 75 میلی متر متغیر است و برای انتخاب گرد بر حتما باید به عرض لامپ و قطر داخلی لامپ توجه کنید و با رعایت نکات های ریز جهت برش سقف توسط گردبر ، سوراخکاری دقیق روی سطح کار ایجاد می شود.

ارسال نظر / پرسش در مورد گردبر آهن کبالت 79
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح