اسپری پاک کننده لیبل و برچسب ولف استار حجم 200 میلی لیتر wolf star + قیمت عالی

اسپری پاک کننده لیبل و برچسب ولف استار
88,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2910
اسپری چسب پاک کن ولف استار ، برای جداسازی لیبل و چسب از روی سطوح استفاده می شود.
قابلیت استفاده برای تمام سطوح به جز سطوح رنگی و دارای لاک
پاک کننده عالی لکه های روی چوب ، شیشه ،مس ، پلاستیک بدون ایجاد آسیب به سطح
حجم 200 میلی لیتر
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری چسب پاک کن ولف

اسپری چسب پاک کن ولف استار ، یکی از بهترین و کاربردی ترین اسپری هایی است که برای تمیز کردن نمایشگر ها، لکه های روی چوب، پلاستیک، فلزات، شیشه، بدنه ی ماشین، ام دی اف و غیره استفاده می شود. از ویژگی های دارای اهمیت این اسپری چسب پاک کن می توان به نبود ماده ای به نام الکل در ترکیبات آن و همچنین ایجاد لایه محافظت کننده و براق کننده بعد از استفاده بر روی محصول اشاره کرد.

اسپری چسب پاک کن ولف استار بهترین جدا کننده لیبل

یکی دیگر از کاربرد های اسپری چسب پاک کن ولف از بین بردن برچسب هایی است که مدت هاست بر روی انواع سطوح قرار گرفته اند، برای این منظور باید ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید و سپس مستقیم بر روی برچسب چند دفعه اسپری کنید، بعد از گذشت چند دقیقه شاهد جدا شدن برچسب از روی سطح خواهید شد. کارخانه ها و تولیدی های بسیاری در حال تولید برند های جدید اسپری چسب پاک کن هستند، اما بهترین و با کیفیت ترین آن ها برند ولف است که بسیار شناخته شده است، قیمت اسپری چسب پاک کن ولف امروزه در بازار از ۶۰ هزار تومان شروع می شود، اما به دلیل نوسانات بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد.
اسپری چسب پاک کن ولف به طور معمول در حجم های ۲۰۰ میلی لیتری در فروشگاه ابزار میهن  نمایندگی محصولات wolf به فروش می رسد،  اسپری چسب پاک کن ولف را می توانید به فروشگاه ابزار میهن که یکی از فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است مراجعه نمایید و با قیمت مناسب و تضمین کیفیت اسپری چسب پاک ولف را خریداری کنید.
ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری پاک کننده لیبل و برچسب ولف استار wolf star
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح