اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری حجم 300 میلی لیتر + قیمت عمده

کد یکتای این محصول : 2907
اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری ، بهترین اسپری رنگ بر پایه رزین آلکید است
پوشش دهی فوق العاده بالا پس از رنگ امیزی
مناسب برای رنگ امیزی انواع سطوح چوبی ، پلاستیکی ، فلزی
قابلیت خشک شدن رنگ پس از 6 ساعت
حجم 300 میلی لیتر
کیفیت رنگ بالا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری ، محصول شرکت گل پخش و پرفروش ترین اسپری رنگ گلریزان است که بر پایه رزین آلکید ساخته شده و کیفیت رنگ بی نظیری نسبت به سایر اسپری رنگ های ایرانی در بازار دارد. استفاده از بهترین مواد اولیه اسپری رنگ گلریزان باعث شده تا این اسپری رنگ پوشش دهی عالی پس از رنگ آمیزی داشته باشد و رنگ یکدست و یکنواخت روی سطح ایجاد کند.

اسپری رنگ سبز طلایی لوستری گلریزان ، برای خشک شدن کامل به 6 ساعت زمان نیاز دارد و می توان از این رنگ اسپری گلریزان برای رنگ امیزی سطوح چوبی ، پلاستیکی ، فلزی استفاده نمود. کیفیت بالا و قیمت ارزان اسپری رنگ سبز گلریزان باعث شده تا محبوبیت خاصی بین اسپری رنگ های ایرانی پیدا کند و مورد استقبال بسیاری از استادکاران و کسانی که در کارهای  رنگ آمیزی فعالیت دارند قرار بگیرد.

خرید اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری عمده و تکی با عالی ترین قیمت بازار در فروشگاه ابزار میهن به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد. برای مشاهده قیمت اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری کافیست وارد صفحه اسپری رنگ گلریزان شوید و قیمت و مشخصات اسپری رنگ گلریزان را مشاهده و با بررسی کامل در صورت تمایل اقدام به خرید اسپری رنگ گلریزان نمایید.

 

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ گلریزان طلایی لوستری golrizan
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح