اسپری تمیز کننده داشبورد کاسپین + قیمت عمده

رایحه لاوندر
66,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2889
اسپری داشبورد کاسپین ، براق کننده و تمیز کننده عالی داشبورد خودرو می باشد.
مناسب برای قسمت های لاستیکی ، پلاستیکی و چرم خودرو
محافظت عالی در برابر ترک خوردگی و پوسته شدن چرم خودرو
خوشبو کننده عالی خودرو
دارای 5 رایحه معطر و یک رایحه بی بو
حجم 300 میلی لیتر
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری داشبورد کاسپین ، یکی از بهترین اسپری ها برای از بین بردن خط و خش داشبورد پلاستیکی است که با کیفیت عالی در حجم 300 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می شود. اسپری پولیش داشبورد کاسپین ، از چند رایحه بسیار خوشبو ساخته شده که با استفاده از آن محیط خودرو خوشبو می شود و با پاشش کمی از این اسپری پولیش داشبورد کاسپین بر روی داشبورد و قطعات پلاستیکی خودرو علاوه بر ایجاد درخشندگی و براقیت زیاد از ترک خوردگی داشبورد بر اثر تابش مستقیم نور خورشید و گرمای زیاد محافظت می کند.

با استفاده از اسپری پولیش کاسپین هیچ اثری از گرد و غبار بر روی سطح داشبورد دیده نمی شود و از کهنه دیده شدن داخل خودرو جلوگیری می کند. همچنین می توانید برای جلوگیری از پوسیده شدن روکش های چرمی صندلی خودرو از انواع اسپری داشبوردا کاسپین که در رایحه های مختلف به فروش می رسند استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپری داشبورد کاسپین

نحوه استفاده از اسپری داشبورد کاسپین بسیار ساده است. فقط کافیست  در ابتدا سطح داشبورد را از گرد و خاک با یک ابر تمیز کنید سپس چند بار اسپری تمیز کننده داشبورد کاسپین را به خوبی تکان دهید تا مواد اسپری ترکیب شوند و بعد از آن با فاصله 15 سانتی متری بر روی سطح داشبورد اسپری کنید.و در آخر شاهد درخشندگی و تمیز شدن سطح داشبورد خواهید شد.

نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین ، انواع اسپری داشبورد کاسپین را با جدید ترین تاریخ انقضا موجود دارد و با تضمین کیفیت به صورت عمده و تکی به فروش می رساند و ارسال فوری به سراسر نقاط کشور را دارد.

کاربران گرامی می توانند با صرفه جویی در زمان به صورت آنلاین خرید اسپری داشبورد کاسپین را عمده و تکی در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن انجام دهند.

قیمت عمده اسپری داشبورد کاسپین

ابزار میهن نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین ، قیمت عمده اسپری داشبورد کاسپین را که یکی از با کیفیت ترین اسپری داشبورد می باشد ، بسیار مناسب در نظر گرفته است. هدف این فروشگاه کسب سود آوری کم و رضایت مشتریان گرامی است.

برای مشاهده قیمت اسپری داشبورد کاسپین کافیست وارد سایت ابزار میهن شوید و قیمت و مشخصات محصول را مشاهده و با سایر محصولات مقایسه کنید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری تمیز کننده داشبورد کاسپین caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح