تبر چند کاره کوهنوردی آفرود + قیمت عالی

دسته بندی : تبر و تبرچه
کد یکتای این محصول : 2879
تبر چندکاره کوهنوردی آفرود ، بهترین تبر برای سفر ، کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد.
دارای تیغه فولادی ضد زنگ
دارای کارد ، سوت ، چخماق و طناب بر
قابلیت استفاده به عنوان چکش
کاربردی برای برش چوب و هیزم
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از ضروری ترین ابزار در سفرهای کمپبنگی ، تبر آفرود و یا همان تبر کوهنوردی است. تبر چندکاره کمپینگ بر خلاف سایر تبر و تبرچه های ساده چندین کاربردهای مختلفی دارد. تبر چند کاره کمپینگ قابلیت تکه تکه کردن هیزم ها برای درست کردن آتش را دارد. گاهی اوقات ممکن است در طبیعت گردی در فصل مناسب شکار ، برای تکه کردن گوشت و استخوان نیاز به یک تبر تیز  و برنده داشته باشید. تبر چند کاره آفرود با قابلیت چندین کاربردهای متنوع می تواند نیاز شما را برای تکه کردن استخوان هایی که با چاقو قابلیت برش ندارند را برطرف کند. تبر چند کاره کوهنوردی آفرود را به عنوان چکش نیز می توانید استفاده کنید.

ساخت تبر چند کاره ، از تیغه های فولادی ضد زنگ است ، این تیغه به هیچ عنوان در استفاده های طولانی مدت و پی در پی کند نمی شود و در محیط های مرطوب مانند جنگل ها زنگ نمی زند. از دیگر لوازم هایی که تبر چندکاره آفرود دارد سوت ، چخماق ، طناب بر است.

خرید تبر چند کاره آفرود

با خرید تبر چندکاره ، شما می توانید یک تبر با قابلیت و کاربردهای متنوع را در اختیار داشته باشید چرا که تبر چند کاره همانطور که از نامش مشخص است کاربردهای متنوعی در سفرهای آفرودی دارد. شما می توانید خرید تبر چند کاره آفرود را از فروشگاه ابزار میهن به صورت آنلاین وحضوری انجام دهید و تبر چند کاره آفرود را با ارسال فوری دریافت نمایید.

قیمت تبر چند کاره آفرود

قیمت تبر چند کاره آفرود با توجه به کاربردهای بسیارش و لوازم های اضافه ای که در کنار تبر آفرود قرار دارد بسیار مقرون به صرفه است. اگر بخواهید تبر ، چاقو مخصوص کمپبنگ ، چکش و... را به صورت جداگانه خریداری کنید قطعا قیمت بالاتری دارد. تبر چندکاره یک تبر اقتصادی و با کیفیت است و می تواند نیاز شما را در سفرهای کمپینگی برای برش چوب ، هیزم و... رفع کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد تبر چند کاره کوهنوردی آفرود
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح