پیچ گوشتی و سرپیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تام تایوان + اصل و قیمت مناسب

پیچ گوشتی موبایلی و سری پیچ گوشتی 29 عددی تام
770,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2876
پیچ گوشتی موبایلی تام ، مناسب برای تعمیرات موبایل ، تعمیرات ساعت ، تعمیرات لب تاپ و لوازم های گجت های الکترونیکی می باشد.
دارای 28 عدد سری پیچ گوشتی های مختلف ستاره ای 5 سو سایز بزرگ و کوچک ( هر دو سایز آیفونی ) ، دو عدد سر پیچ گوشتی سه سو بنز هر دو سایز موبایلی ، 6 عدد سر پیچ گوشتی آلنی از سایز 0/9 تا 3 ، 8 عدد سرپیچ گوشتی ستاره ای از سایز t4 تا t15 ، هشت سو pz سایز 0 و 1 ، 4 عدد سر پیچ گوشتی 4 سو از سایز ph00 تا ph2 ، چهار عدد سر پیچ گوشتی دو سو سایز 1/5 تا 3
جنس سری از با کیفیت ترین آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده
دارای جعبه پلاستیکی با کیفیت جهت نگهداری پیچ گوشتی و سر پیچ گوشتی 29 عددی tam
قابلیت تعویض سری
دارای سری رابط
تولید شده توسط کشور تایوان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

پیچ گوشتی موبایلی و سر پیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تام tam اصل تایوان

پیچ گوشتی موبایلی و سرپیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تام ، بهترین مارک پیچ گوشتی موبایلی در بازار است که برای تعمیرات لب تاپ ، موبایل ، ساعت و گجت های الکترونیکی استفاده می شود. سری پیچ گوشتی موبایلی تام دارای 28 عدد سری پیچ گوشتی های مختلف است که نیاز کاربر را برای باز و بسته کردن پیچ های ریز تعمیراتی همچون موبایل و لب تاپ فراهم می کند. این مدل پیچ گوشتی موبایلی به دلیل کیفیت عالی و دارا بودن ضروری ترین سری پیچ گوشتی موبایلی مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان پیچ گوشتی تعمیرات موبایل قرار گرفته است.


سری پیچ گوشتی موبایلی تام tam ، از جنس کروم وانادیوم ساخته شده این الیاژ سر پیچ گوشتی را در برابر خوردگی و سایش جلوگیری می کند و طول عمر سری پیچ گوشتی موبایلی را افزایش می دهد. شما با استفاده از پیچ گوشتی و سری پیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تایوان می توانید پیچ انواع گوشی آیفون ، اندروید را به راحتی برای تعمیر باز و بسته کنید.

تعداد و سایز سری پیچ گوشتی موبایلی تام tam به شرح ذیل می باشد:

  • سری پیچ گوشتی ستاره ای 5 سو سایز بزرگ و کوچک
  • دو عدد سر پیچ گوشتی سه سو بنز هر دو سایز موبایلی
  • 6 عدد سر پیچ گوشتی آلنی از سایز 0/9 تا 3
  • 8 عدد سرپیچ گوشتی ستاره ای از سایز t4 تا t15
  • هشت سو pz سایز 0 و 1
  • 4 عدد سر پیچ گوشتی 4 سو از سایز ph00 تا ph2
  • چهار عدد سر پیچ گوشتی دو سو سایز 1/5 تا 3

بهترین مارک پیچ گوشتی موبایلی

شاید برایتان سوال باشد که بهترین مارک پیچ گوشتی موبایلی کدام است؟ برند تام یکی از بهترین مارک هاییست که شرکت آن توانسته کامل ترین پیچ گوشتی و سری پیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تام tam را تولید و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند. پیچ گوشتی و سری پیچ گوشتی تام 29 عددی ، ضروری ترین سایز پیچ گوشتی موبایلی را موجود دارد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

پیچ گوشتی موبایلی و سری پیچ گوشتی موبایلی تام ، محصول کشور تایوان می باشد.

قیمت پیچ گوشتی و سر پیچ گوشتی موبایلی تام 29 عددی

اگر بخواهیم قیمت پیچ گوشتی و سر پیچ گوشتی موبایلی تام 29 عددی را با دیگر محصولات مشابه مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که پیچ گوشتی موبایلی و سر پیچ گوشتی موبایلی تام با توجه به کیفیت عالی که دارد مقرون به صرفه نیز می باشد و فروشگاه ابزار میهن این مدل پیچ گوشتی موبایلی تام را با تضمین کیفیت به صورت انلاین و حضوری فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد پیچ گوشتی و سرپیچ گوشتی موبایلی 29 عددی تام تایوان tam
CAPTCHA
متین در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ :
چرا قیمت نمیزارید فروشگاه بازارتون موجود بود و قیمتم میدادن باید بریم تا بازار حتما
سلام وقت بخیر اینجا هم ناموجود نیست فقط به علت محدودیت تعداد قیمت داخل سایت قرار نمیگیره انشالله این مشکل به زودی حل خواهد شد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح