چسب مزدا کاسپین واشرساز 85 گرمی + عالی ترین قیمت بازار

چسب مزدا واشر ساز کاسپین 85 گرمی
79,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2875
چسب مزدا 85 گرمی کاسپین ، بر پایه استوکسی به صورت تک جزئی ساخته شده
قابلیت استفاده برای تعمیر واشر ، سر سیلندر ، سوپاپ ، واتر پمپ ، دیفرانسیل
قابلیت استفاده برای آب بندی و درزگیری و بدون ترک خوردگی پس از استفاده
مقاومت حرارتی بالا تا 330 در جه سانتی گراد
با دوام در برابر روغن های داغ
چسبندگی فوق العاده عالی
رنگ طوسی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب مزدا کاسپین بزرگ

چسب مزدا کاسپین ، یک چسب واشر ساز تک جزئی بر پایه استوکسی ساخته شده که با حجم 85 گرم در کارخانه چسب مزدا کاسپین تولید و با کیفیت عالی به بازار عرضه می شوند. چسب واشر ساز مزدا کاسپین ، از خانواده چسب سیلیکون حرارتی محسوب می شود که به دلیل دوام بالای آن در برابر حرارت برای آب بندی دیفرانسیل ، درب سوپاپ ، سرسیلندر بسیار استفاده می شود. مشاغل هایی همچون مکانیکی از چسب مزدا برای آب بندی بسیار استفاده می کنند. چسب مزدا به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت بهترین چسب برای تعمیرات خودرویی و آب بندی خودرو است.

چسب مزدا کاسپین 85 گرمی مقاوم ترین چسب بر پایه استوکسی برای آب بندی دیفرانسیل

چسب واشر ساز مزدا کاسپین ، با کیفیت بی نظیری که برای درزگیری و آب بندی در صنایع خودرو سازی دارد مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و کیفیت آن علاوه بر تایید نمایندگی چسب مزدا کاسپین ، مورد تایید مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است.

چسب مزدا غفاری یکی از سر سخت ترین رقبای چسب مزدا کاسپین از نظر کیفیت است که به عنوان بهترین چسب مزدا نیز شناخته شده است.

ابزار میهن در ادامه مطالب کاربرد چسب مزدا کاسپین را به طور کامل شرح داده است ، توصیه می شود قبل از خرید چسب مزدا کاسپین حتما تا آخرین مطالب این محصول را مطالعه نمایید.

قیمت چسب مزدا

قیمت چسب مزدا با توجه به سایز چسب مزدا متفاوت است بنابراین قیمت چسب مزدا بزرگ به دلیل حجم بیشتر نسبت به چسب مزدا کوچک کمی گران تر است. همچنین قیمت چسب مزدا علاوه بر حجمش به کیفیت چسب مزدا نیز بستگی دارد. چسب مزدا و یا همان چسب واشرسازی را خریداری کنید که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت مطلوبی نیز داشته باشد.

قیمت چسب مزدا بزرگ کاسپین که یک چسب مزدا بزرگ با کیفیت می باشد نسبت به سایر قیمت چسب مزداهای موجود در بازار مقرون به صرفه است و در فروشگاه ابزار میهن با تضمین کیفیت به فروش می رسد.

خرید چسب مزدا با عالی ترین قیمت و کیفیت را در ابزار میهن تجربه کنید.

مقاومت حرارتی چسب مزدا

مقاومت چسب مزدا در برابر حرارت چقدر است که قابلیت استفاده در خودرو و لوازم های دیگر با دمای بالا را دارد؟ مقاومت حرارتی چسب مزدا تا 330 درجه سانتی گراد می باشد و این مدل چسب بیشترین مقاومت را در برابر دمای بالا برای آب بندی دارد.به همین دلیل از چسب مزدا برای اگزوز و سر سیلندر و...استفاده می شود.

چسب مزدا برای چیست؟

چسب مزدا چیست ؟ سوال بسیاری از کسانی که درباره چسب مزدا و خواص چسب مزدا اطلاعات چندانی ندارند.چسب مزدا یک چسب واشر ساز است که برای آب بندی درب سوپاپ ، دیفرانسیل ، درزگیری در صنایع خودرو سازی و قطعات خودرو استفاده می شود و در برابر روغن و حلال های مختلف دوام بسیار زیادی دارد.از چسب مزدا برای پلاستیک نیز استفاده می شود اما برای چسباندن پلاستیک با چسب مزدا نوع جنس پلاستیک نیز بسیار مهم است. شرکت کاسپین ، تولید کننده انواع چسب می باشد و مقاوم ترین چسب مانند چسب واشر ساز مزدا کاسپین را که برای آب بندی و تعمیر واشر و سر سیلندر استفاده می شود به کاربران معرفی می کند. یکی از ویژگی های چسب مزدا کاسپین ، این است که پس از خشک شدن عاری از هرگونه جمع شدگی و ترک خوردگی روی سطوح می شود. همچنین مقاومت حرارتی چسب مزدا ، تا 330 درجه سانتی گراد می باشد و به عنوان مقاوم ترین چسب واشر ساز در برابر حرارت شناخته شده است.

سهولت استفاده چسب مزدا و کاربردهای وسیعی که در مصارف خانگی و عمومی دارد باعث شده تا چسب مزدا شهرت و محبوبیت خاصی در بین عموم پیدا کند. شما می توانید از چسب مزدا برای رادیاتور ، چسب مزدا برای اهن با استحکام بالا استفاده کنید. همچنین در تعمیرات خودرو از چسب مزدا برای واشر سر سیلندر نیز استفاده می شود. اگر یک مکانیک کار هستید و هر روزه از چسب مزدا برای رادیاتور و دیگر لوازم های خودرو استفاده می کنید پیشنهاد می شود چسب مزدا بزرگ خریداری کنید که از نظر حجم و قیمت نیز به صرفه تر از خرید چسب مزدا در سایز کوچک می باشد.

چسب مزدا برای چیست؟ چسب مزدا برای آب بندی درب سوپاپ ، دیفرانسیل و درزگیری می باشد

کاربرد چسب مزدا کاسپین

چسب مزدا چه کاربردی دارد؟ کاربرد چسب مزدا در صنایع و مشاغل های مختلف به وفور دیده می شود که در این صفحه به چند موارد استفاده چسب مزدا در صنایع مختلف نام برده شده است:
  1. از چسب مزدا کاسپین برای واشرسازی و درزگیری در صنایع مختلف استفاده می شود.
  2. مهم ترین کاربرد چسب مزدا کاسپین در صنایع خودرو سازی برای آب بندی دیفرانسیل ، درب سوپاپ ، واتر پمپ و سر سیلندر می باشد.
  3. برای درزگیری و آب بندی لوازم های خانگی مانند لباسشویی ، ظرفشویی می توان از چسب مزدا کاسپین بزرگ استفاده نمود.

کاربرد چسب مزدا کاسپین در صنایع خودرو سازی

مشخصات و ویژگی چسب مزدا کاسپین

  • چسب مزدا کاسپین در برابر حرارت بالا تا 330 درجه سانتی گراد دوام بسیار زیادی دارد
  • چسب مزدا کاسپین 85 ، مقاومت عالی در برابر حلال هایی همچون بنزین و در برابر روغن ها نسبت سیلکون های معمولی و واشر های چوب پنبه ای دارد.
  • پس از خشک شدن کامل ترک خوردگی روی سطح مشاهده نخواهید کرد ، چرا که چسب مزدا کاسپین ، عاری از هر گونه ترک خوردگی پس از خشک شدن میباشد.
  • قابلیت خشک شدن با وجود رطوبت هوا بالا پس از چند ساعت
  • چسبندگی فوق العاده عالی و دارای خاصیت آب بندی
  • قابلیت استفاده در صنایع خودرو سازی برای آب بندی دیفرانسیل ، درب سوپاپ و سر سیلندر

چسب مزدا کاسپین ، یک چسب سیلیکونی با کیفیت است که برای خشک شدن کامل به دو الی سه ساعت زمان نیاز دارد و با قرار گیری دو قطعه روی هم و اعمال فشار زیاد چسب سیلیکونی مزدا تاثیر خوبی از خود نشان می دهد.

زمان خشک شدن چسب مزدا

آیا می دانید که چسب مزدا چقدر طول میکشه خشک بشه ؟ در مورد مدت زمان خشک شدن چسب مزدا کاسپین ، می توان بیان کرد که این نوع چسب ها دارای دو نوع خشک شدن هستند . خشک شدن اولیه و ثانیه .
خشک شدن اولیه چسب مزدا حدودا نیم ساعت می باشد.
خشک شدن ثانویه چسب مزدا نیز بین 4 تا 5 ساعت معمولا زمان نیاز دارد . در نتیجه زمان خشک شدن چسب مزدا تا ۵ ساعت نیز طول می کشد.

نحوه استفاده از چسب مزدا

برای استفاده از چسب مزدا ، باید طرز استفاده از چسب مزدا را بدانید و اگر همه نکات چسباندن با چسب مزدا را رعایت کنید روش استفاده از چسب مزدا برایتان آسان تر می شود.

  • ابتدا سطح مورد نظر باید کاملا  تمیز و فاقد هرگونه مواد روغنی یا حلال ها باشد.
  • سپس نواری پیوسته از چسب را روی یکی از سطوح یا اطراف محل پیچ ها قرار دهید و سریعا سطوح را روی هم قرار دهید.
  • دقت داشته باشید که اضافات چسب را باید به کمک وسیله ای قبل از خشک شدن برداشته شود.

توصیه های ایمنی قبل استفاده از چسب مزدا و واشر ساز

  • توصیه می شود از سیلیکون حرارتی واشر ساز ، برای سطوحی که با بنزین و یا گازوئیل سر و کار دارند استفاده نشود .
  • چسب مزدا نباید به پوست دست و یا چشم برخورد داشته باشد و در صورت تماس با چشم به مدت 10 دقیقه چشم ها را با آب شستشو دهید .
  • هنگام استفاده از چسب واشرساز ، از دستکش استفاده کنید
  • چسب مزدا یا چسب آکواریوم را دور از دسترس کودکان قرار دهید .
  • قبل از خرید چسب مزدا واشر ساز ، به اصلی بودن برند چسب حتما توجه کنید چرا که در صورت تقلبی بودن محصول ، موجب آسیب پذیری قطعه می شود 

خرید و قیمت چسب مزدا کاسپین عمده

امروزه شاهد تولید انواع چسب آب بندی مزدا با برندهای مختلف در بازار هستیم. یکی از بهترین چسب مزدا برای آب بندی و درزگیری چسب مزدا کاسپین است که کیفیت ساخت بی نظیری دارد و پس از خشک شدن ترک نمی خورد و می توان گفت بزرگ ترین کارخانه چسب مزدا ، کارخانه چسب مزدا کاسپین می باشد که با به کارگیری تیم های متخصص و کاربلد اقدام به تولید بهترین چسب مزدا در بازار شده اند.

خرید چسب مزدا کاسپین عمده و به قیمت مناسب

خرید چسب مزدا کاسپین از فروشگاه ابزار میهن به دو روش آنلاین و حضوری انجام می شود و مصرف کنندگان برای خرید عمده چسب مزدا کاسپین می توانند به نمایندگی چسب مزدا کاسپین مراجعه نمایند. همچنین اگر بخواهیم قیمت چسب مزدا بزرگ کاسپین را مورد بررسی قرار دهیم به جرات می توان گفت قیمت چسب مزدا کاسپین نسبت به سایر چسب های هم رده خود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و کاربران می توانند برای خرید عمده چسب مزدا کاسپین به قیمت کارخانه چسب مزدا کاسپین را از ابزار میهن با تضمین کیفیت و تاریخ انقضای جدید خریداری کنند.

قیمت چسب مزدا کاسپین 85 گرمی با توجه به کیفیت مطلوبش بسیار ارزان تر سایر محصولات مشابه می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب مزدا کاسپین واشرساز 85 گرمی caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح