چسب آکواریوم سیلیکون K2 کی تو کاسپین شفاف + قیمت عمده

چسب سیلیکون کی تو کاسپین شفاف
78,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2873
چسب سیلیکون آکواریوم k2 کاسپین ، قابلیت استفاده برای درزگیری سطوح صیقلی ، مانند شیشه ، آلومینیوم و کاشی را دارد.
مناسب برای درزگیری و نصب سرویس های بهداشتی و آشپزخانه
چسبندگی عالی و با دوام در برابر رطوبت و آب
انعطاف پذیری بالا
ضد قارچ و ضد کپک
دارای حجم 300 میلی لیتر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب سیلیکون شفاف k2 کاسپین

چسب آکواریوم k2 ، یک چسب سیلیکون پرفروش تولید شده توسط شرکت کاسپین است که برای درزگیری انواع سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و به چسب درزگیر نیز معروف است. بسیاری از افراد در مورد کیفیت و کارایی این نوع چسب سیلیکون بی رنگ k2 کاسپین اطلاعات چندانی ندارند به همین دلیل فروشگاه ابزار میهن ، سعی داشته با در اختیار گذاشتن ویژگی های چسب کی تو k2 ، کاربران بتوانند انتخاب صحیحی در خرید چسب سیلیکون داشته باشند.

چسب سیلیکون بی رنگ k2 ، بهترین چسب سیلیکون درزگیر برای پر کردن شکاف های ساختمانی ، فضای خالی بین شیشه و پنجره است و می توان از آن برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس های بهداشتی استفاده نمود چرا که چسب سیلیکون آکواریوم کاسپین k2 ، خاصیت ضد آنتی باکتریال دارد و از رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب جلوگیری می کند. چسب سیلیکون بزرگ بی رنگ کی تو ، در قوطی های 300 میلی لیتری توسط شرکت کاسپین به صورت سیلندری بسته بندی و به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های چسب آکواریوم کاسپین k2

چسب آکواریوم کاسپین k2 ، چسب بی رنگ و شفاف است و از آن بدون ایجاد آثار چسب می توان برای درزگیری شیشه ، پنجره ، پر کردن شکاف های خالی استفاده نمود. از دیگر ویژگی های منحصر چسب آکواریوم کاسپین k2 می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • چسبندگی فوق العاده قوی ، اولین ویژگی چسب آکواریوم کاسپین k2 محسوب می شود.
  • چسب سیلیکون کاسپین کی تو ، دوام بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد و می توان از این مدل چسب سیلیکون در محیط های مرطوب بدون ایجاد تغییر شکل چسب k2 ، استفاده نمود.
  • انعطاف پذیری بالا
  • با دوام در برابر تغییر دما
  • بدون ایجاد ترک خوردگی

قیمت چسب سیلیکون آکواریوم k2

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش چسب کاسپین ، قیمت چسب سیلیکون آکواریوم k2 را بسیار مناسب در نظر گرفته تا مشتریان عزیز بتوانند با کم ترین بودجه با کیفیت ترین چسب سیلیکون را به قیمت ارزان خریداری کنند. این فروشگاه انواع چسب سیلیکونی کاسپین را موجود دارد و به قیمت عمده با تضمین کیفیت به فروش می رساند.

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ابزار میهن قیمت چسب k2 و مشخصات کاملش را مشاهده نموده و با مقایسه سایر محصولات مشابه و هم رده خود چسب سیلیکونی مورد نظر را خریداری نمایند.

چسب سیلیکون آکواریوم همه کاره کاسپین از دیگر محصولات پرفروش شرکت کاسپین می باشد که به چسب سیلیکون همه کاره معروف است.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب سیلیکون آکواریوم شفاف کاسپین کی تو k2
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح