کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر مگا تولز mega tools

کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر مگاتولز
1,639,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2858
کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر مگا تولز ، مناسب برای باد زدن تایر خودرو می باشد
سرعت بسیار بالا نسبت به کمپرسور باد تک پمپی
دارای دو سیلندر فلزی پر قدرت
دارای چراغ قوه پر نور با 5 عدد چراغ ال ای دی
دارای کیف حمل از جنس پی ام سی
کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کمپرسور پمپ باد فندکی مگا تولز یکی از بهترین مدل های موجو در بازار است که به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. با داشتن این محصول که دو سیلندر که محصول مگا تولز می باشد، جای هیچ نگرانی برای پنچر شدن در جاده ها نیست، چرا که این مدل کمپرسور دو سیلندر مگا تولز mega tools ، با سرعت بالا لاستیک خودروی شما را پنچر گیری می کند.

کمپرسور پمپ باد فندکی مگا

در این صفحه شما را با کاربرد این محصول از برند مگا تولز و ویژگی های منحصربفرد آن آشنا خواهیم کرد. بنابراین ابزار میهن پیشنهاد می کند تا آخر این مطلب با ما همراه باشید

کاربرد پمپ باد فندکی مگا تولز

کمپرسور پمپ باد مگا تولز یک پمپ باد دو سیلندر فندکی قدرتمند است و از طریق برق خودرو، انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند و با هوای فشرده داخل آن به راحتی می تواند تایر خودرو یا لاستیک دوچرخه را با سرعت بالایی باد کند.
از جمله مهم ترین کاربرد پمپ باد مگا تولز، برطرف کردن پنچری لاستیک خودرو می باشد. بسیاری از مردم دغدغه کم باد شدن لاستیک خودرو در جاده و مسافرت را دارند اما با استفاده از این محصول مگا تولز mega tools این نگرانی رفع می شود.
کمپرسور پمپ باد مگا تولز به دلیل داشتن دو سیلندر فلزی قدرتمند، سرعت بالاتری نسبت به کمپرسور باد فندکی تک سیلندر دارد و در چند دقیقه تایر خودروهای سنگین و نیمه سنگین را باد می کند.
درجه تنظیم فشار هوایی که روی این محصول نصب شده، میزان فشار هوای وارد شده در تایر خودرو را نشان می دهد. همچنین از این محصول می توان برای باد کردن تشک های بازی و توپ نیز استفاده کرد.

خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر مگا تولز

اگر قصد خرید پمپ باد دو سیلندر ارزان و با کیفیت عالی دارید، فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی ، خرید پمپ باد مگا تولز را پیشنهاد می کند که از همه لحاظ کیفیت تضمین شده ای به همراه دارد.
با خرید کمپرسور مگا تولز به صورت آنلاین از ابزار میهن، محصول را در کم ترین زمان ممکن و بدون هزینه اضافه، درب منزل و یا کارگاهتان تحویل بگیرید.
فروش پمپ باد مگا در فروشگاه ابزار میهن، نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی با قیمت مناسب و تضمین کیفیت انجام می شود. این فروشگاه علاوه بر فروش پمپ باد مگا تولز، انواع کمپرسور باد فندکی با کیفیت و قیمت مناسب را نیز موجود دارد.

قیمت پمپ باد فندکی دو سیلندر مگا تولز

اگر بخواهیم از قیمت پمپ باد دو سیلندر مگا تولز بگوییم ، به جرات می توان گفت پمپ باد مگا نسبت به سایر محصولات مشابه با توجه به کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ارسال نظر / پرسش در مورد کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر مگا تولز mega tools
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح