ست سر پیچ گوشتی 32 عددی تام تایوان

کد یکتای این محصول : 2851
ست سرپیچ گوشتی 32 عددی تام ، مناسب برای باز و بسته کردن پیچ های دوسو، چهارسو ، ستاره ای ، آلنی ، ستاره ای سوراخ دار می باشد.
جنس سری پیچ گوشتی از کروم وانادیوم ساخته شده
با دوام در برابر سایش و خوردگی
دارای دسته فلزی با کیفیت
ست کامل سری پیچ گوشتی های مصرفی
ساخته شده توسط کشور تایوان
قیمت مقرون به صرفه با توجه به کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی ست سرپیچ گوشتی 32 عددی تام اصل تایوان

ست سر پیچ گوشتی 32 عددی تام تایوان ، کامل ترین سرپیچ گوشتی در سایز و مدل های مختلف است که برای باز و بسته کردن پیچ های دوسو ، چهارسو ، ستاره ای ، ستاره ای سوراخ دار و آلنی ساخته شده است. استفاده از مجموعه سر پیچ گوشتی 32 عددی تام اصل تایوان این امکان را برای شما فراهم کرده تا به هر مدل سر پیچ گوشتی  برای باز و بسته کردن انواع پیچ نیاز داشتید در دسترس باشد و از خرید سر پیچ گوشتی به صورت جدا گانه با هزینه اضافه جلوگیری شود که یکی از مزیت خرید ست سر پیچ گوشتی محسوب می شود.

جنس سر پیچ گوشتی 32 عددی تام ، از فولاد کروم وانادیوم ساخته شده که استحکام سر پیچ گوشتی را در برابر ضربه ، فشار و خوردگی افزایش می دهد و به نوعی مانع سایش ست سر پیچ گوشتی در استفاده های طولانی مدت می شود و کاربر می تواند با خیالی آسوده استفاده طولانی مدتی از این محصول داشته باشد. همچنین دسته این مدل ست سر پیچ گوشتی تام 32 عددی از فلز بسیار با کیفیت ساخته شده و مانع لغزش دست کاربر در حین استفاده می شود به همین دلیل ست سر پیچ گوشتی 32 عددی تام tam به عنوان بهترین ست سر پیچ گوشتی تایوانی با عالی ترین قیمت در بازار شناخته شده است.

کیفیت بی نظیر ست سر پیچ گوشتی 32 عددی تی ای ام و قیمت مناسبش باعث رضایت بسیاری از خریداران این محصول بی نظیر تایوانی شده است و مورد تایید خریداران قرار گرفته است.

فروشگاه ابزار میهن ست سر پیچ گوشتی تام 32 عددی را با تضمین اصالت کالا و با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد ست سری پیچ گوشتی 32 عددی تام تایوان
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح