بیل آفرود پارویی سانکس sunex + اصل کره

برند : سانکس
بیل آفرود پارویی سانکس
542,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2845
بیل آفرود پارویی سانکس ، مناسب برای استفاده آفرود سواران ، طبیعت گردی ، کوهنوردی و انواع کمپینگ ها می باشد.
ساخته شده از ورق کره ای سخت کاری شده و مقاوم در برابر ضربه
رنگ کوره ای قرمز بسیار مقاوم
دسته فلزی بسیار خوش دست و راحت
برداشت خاک و گل با بیل مدل پارویی سانکس ، با حجم بیشتری قابل برداشت است
دارای کاور برزنتی
کیفیت بسیار عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

بیل آفرود پارویی سانکس ، نمونه پرفروش ترین بیل آفرودی در بازار است که به عنوان مهم ترین لوازم آفرودی برای آفرود سواران می باشد. بیل آفرود پارویی سانکس بر خلاف دیگر بیل های کمپینگ و سفری به صورت پارویی شکل طراحی شده و کاربردی ترین بیل برای سفر کمپینگ محسوب می شود.

شرکت سانکس ، تولید کننده انواع بیل آفرودی سانکس متفاوت ترین بیل آفرودی مانند بیل افرودی سانکس مدل پارویی را با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه نموده است که در ادامه مطالب در مورد ویژگی های بیل آفرودی پارویی سانکس توضیحات بیشتری خواهیم داد.

ویژگی بیل آفرود پارویی سانکس

یکی از مهم ترین ویژگی بیل پارویی آفرود سانکس ، بدنه مقاوم بیل آفرود در برابر ضربه و فشار است. بیل آفرود پارویی سانکس اصل کره ، از ورق های فولادی ضد زنگ و مقاوم در برابر فشار ساخته شده است ، همچنین جوشکاری عالی روی این مدل بیل پارویی سانکس انجام شده که جدا شدن دسته از سربیل را غیر ممکن می سازد. بیل پارویی سانکس به دلیل شکل پارویی که دارد خاک را با حجم بالایی در خود جای می دهد و برای تایرهای خودروهایی که داخل گل و لای گیرکرده اند مناسب و کاربردی می باشد.

شرکت سانکس یک کیف برزنتی جهت نگهداری بیل آفرود پارویی سانکس طراحی نموده که باعث محافظت از بیل آفرود پارویی سانکس در حین حمل و جابه جایی می شود.

اگر به بیل آفرودی کوچک و جمع و جور نیاز دارید بیل آفرود سانکس سایز 1 پیشنهاد می شود.

خرید بیل پارویی آفرود سانکس

خرید بیل پارویی آفرود سانکس مناسب برای کسانی که سفرهای آفرودی در فضاهایی مانند صحرا ، کویر ، جنگل دارند مناسب است. با خرید بیل پارویی سانکس اینترنتی از فروشگاه ابزار میهن علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه اضافه ، بیل پارویی سانکس اصل کره را با تضمین اصالت کالا و ارسال فوری درب منزل دریافت می نمایید.

قیمت بیل پارویی سانکس

قیمت بیل پارویی سانکس با توجه به کیفیت عالی و کاربردی که دارد نسبت به سایر محصولات مناسب است اما باید این مورد را در نظر بگیرید که با توجه به افزایش روز افزون قیمت ها و تورم ، قیمت بیل پارویی سانکس نیز متغیر است . فروشگاه ابزار میهن جدیدترین قیمت بیل پارویی سانکس اصل کره را به مشتریان گرامی اطلاع می دهد.

ارسال نظر / پرسش در مورد بیل آفرود پارویی سانکس sunex
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح