بیل آفرود سانکس سایز 1 sunex + اصل کره

برند : سانکس
بیل آفرود سانکس سایز 1
495,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2843
بیل آفرود سانکس سایز 1 ، کاربردی ترین بیل برای باغبانی ، جنگل و اتومبیل می باشد
مناسب برای کوهنوردی ، کمپینگ ، مسافرت
ساخته شده از ورق های فولادی سخت کاری شده کره ای
دارای رنگ قرمز کوره ای مقاوم
جوشکاری عالی و مقاوم دسته
دارای دسته فلزی بسیار خوش دست
کاور برزنتی با کیفیت
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

بیل آفرود سانکس سایز 1 ، بهترین بیل آفرودی برای سفر ، طبیعت گردی و کمپینگ می باشد و هر آفرود سواری به یک بیل آفرود با کیفیت مانند بیل آفرود سانکس نیاز دارد. بیل افرود سانکس سایز 1 ، قابلیت کندن گودال در جنگل ها را دارد و برای نصب چادرهای کمپینگ نیز کمک ویژه ای می کند.

شرکت سانکس ، بیل آفرود سانکس اصل کره را در سایزهای بزرگ و کوچک و مدل های مختلف تولید نموده و یکی از مصرفی ترین بیل آفرود در طبیعت گردی ، بیل آفرود سانکس سایز 1 می باشد. این بیل آفرود ، کاربردی ترین بیل کمپینگ محسوب می شود و نحوه استفاده بسیار آسانی دارد و علاوه بر آن کیفیت عالی بیل آفرود سانکس sunex باعث شده تا مورد استقبال مصرف کنندگان آفرود سواران قرار بگیرد.

ویژگی بیل آفرود سانکس سایز 1

شرکت سانکس علاوه بر توجه به کیفیت بیل آفرود سانکس به طراحی و شکل ساخت بیل آفرود توجه ویژه ای داشته و بیل افرود سایز 1 سانکس را با رنگ قرمز کوره ای با کیفیت تولید نموده و رنگ زیبای این نوع بیل افرودی مورد توجه بسیاری از آفرود سواران قرار گرفته است و این یکی از ویژگی بیل آفرود سانکس سایز 1 محسوب می شود. دومین ویژگی مربوط به نوع جوشکاری بیل آفرود می باشد عالی ترین جوشکاری برای اتصال دسته بیل آفرود سانکس به سربیل انجام شده که مانع جدا شدن دسته بیل از سر بیل می شود و مقاومت بیل آفرود را افزایش می دهد. سومین ویژگی بیل آفرود سانکس اصل کره ، دسته ارگونومیک بیل سانکس است که از سر خوردن دست کاربر و تعریق دست جلوگیری می کند. سر بیل آفرود طوری طراحی شده که خاک  با حجم زیادی داخل آن جا می شود و این نوع بیل در برابر ضربه و فشار به دلیل ورق های فولادی استفاده شده مقاوم است.

اگر سفرهای شما بیشتر در کویر و یا محیط های خاکی می باشد پیشنهاد ما بیل آفرود پارویی سانکس است که نسبت به بیل های آفرودی دیگر حجم بیشتری از خاک را در خود جای می دهد.

خرید بیل آفرود سانکس سایز 1

خرید بیل آفرود سانکس سایز 1 ، برای کسانی که به بیل آفرودی کوچک نیاز دارند و بتوانند با کم ترین حجم  در صندوق عقب خودروشان قرار دهند مناسب است. با خرید اینترنتی بیل آفرود سانکس سایز 1 ، از فروشگاه ابزار میهن محصول را با ارسال فوری و کم ترین هزینه دریافت نمایید.

ابزار میهن ، بیل آفرود سانکس اصل کره را با تضمین اصالت کالا به فروش می رساند.

قیمت بیل سانکس سایز1

قیمت بیل سانکس با توجه به سایز بیل و کیفیت بیل متفاوت است. بیل سانکس سایز 1 در ضمره خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین بیل آفرودی در بازار قرار دارد و فروشگاه ابزار میهن با عالی ترین قیمت بیل آفرود سانکس را به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد بیل آفرود سانکس سایز 1 sunex
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح