بیل آفرود سانکس سایز 2 sunex + اصل کره

برند : سانکس
بیل آفرود سانکس سایز 2
529,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2842
بیل آفرود سانکس ، مناسب برای کوهنوردی ، آفرود ، طبیعت گردی ، باغبانی می باشد.
ساخته شده از ورق های فولادی کره ای بسیار مقاوم
دارای رنگ کوره ای مقاوم
دارای دسته فلزی بسیار با کیفیت و خوش دست
دارای کاور برزنتی
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

بیل آفرود سانکس سایز 2 ، یکی از بهترین بیل آفرودی برای سفرهای آفرودی می باشد. ضروری ترین لوازم آفرودی در سفرهای کمپینگ و طبیعت گردی داشتن یک بیل افرودی با کیفیت است که بتواند نیاز و مشکلات شما را در جنگل و صحراها برطرف کند. بیل آفرودی سانکس اصل کره سایز 2 محصول تولید شده شرکت سانکس است و به عنوان باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین بیل افرودی در بازار شناخته شده است.

کاربرد بیل آفرود در طبیعت گردی بسیار زیاد است چه بسا بهتر است بیل طبیعت گردی مناسبی مانند بیل سانکس آفرودی سایز 2 انتخاب کنید. این بیل کمپینگ علاوه بر سفرهای آفرودی برای باغبان ها جهت جابه جا کردن خاک گیاهان کاربرد دارد. آفرود سواران می توانند از بیل آفرود سانکس برای ایجاد گودال و حتی بیرون آوردن تایر خودرو از گودال های خاکی استفاده کنند.

ویژگی بیل آفرود سانکس سایز 2

در این صفحه شما را با ویژگی بیل آفرود سانکس سایز 2 آشنا می کنیم. آفرود سواران به دلیل سفرهای کمپینگی نیاز به یک بیل آفرود با کیفیت و مقاوم دارند ، بیل آفرود سانکس اصل کره سایز 2 از با کیفیت ترین ورق های فولادی ساخته شده که بیل را در برابر ضربه و فشار مقاوم می سازد و این ویژگی طول عمر بیل آفرود را افزایش می دهد. شرکت سانکس برای ساخت بیل کمپینگ آفرودی ، بهترین جوشکاری روی دسته بیل و سر بیل انجام داده تا جدا شدن این دو بر حسب کار زیاد غیر ممکن باشد و کاربر با خیالی اسوده بتواند از بیل آفرود سانکس استفاده های طولانی مدتی داشته باشد.

خوش رنگ ترین رنگ قرمز کوره ای مقاوم برای بدنه بیل آفرودی سانکس ، استفاده شده که رنگ زیبای آن جلوه بیشتری به بیل طبیعت گردی سانکس بخشیده همچنین دسته ارگونومیک بیل افرود سانکس مانع سر خوردن بیل از دست کاربر می شود.

اگر به بیل آفرودی کوچک تر نیاز دارید ، بیل آفرود سانکس سایز 1 پیشنهاد می شود.

خرید و فروش بیل آفرود سانکس اصل کره سایز 2

خرید و فروش بیل آفرود سانکس اصل کره سایز 2 در فروشگاه ابزار میهن با عالی ترین قیمت و تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. با خرید بیل آفرود سانکس سایز 2 از فروشگاه ابزار میهن به صورت اینترنتی علاوه بر صرفه جویی هزینه محصول را با ارسال فوری تحویل بگیرید.

ابزار میهن فروش بیل آفرود سانکس را با ضمانت اصالت کالا انجام می دهد.

قیمت بیل سانکس آفرودی سایز 2

قیمت بیل سانکس با توجه به سایز بیل متفاوت است برای مثال قیمت بیل آفرود سانکس سایز 1 به دلیل کوچک تر بودن بیل از قیمت کمتری نسبت به بیل آفرود سانکس سایز 2 برخوردار است. به طور کل بیل آفرود سانکس خوش قیمت ترین بیل و با کیفیت ترین بیل آفرودی در بازار است که طرفداران خاص خود را دارد.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت بیل سانکس سایز 2 ، از طریق چت واتساپ مکاتبه نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد بیل آفرود سانکس سایز 2 sunex
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح