تیغ اره آهن بر برزیلی استارت starret اصلی + قیمت عمده

تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starrett
50,000 تومان
بسته 10 تایی
450,000 تومان
قیمت هر عدد : 45,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2823
تیغ اره برزیلی ، از فولاد hss و مقاوم در برابر شکنندگی ساخته شده
انعطاف پذیری بالا که مانع شکسته شدن تیغ اره آهن بر برزیلی می شود
تیغ کمان اره برزیلی ، برای برش آهن ، برنج ، آلومینیوم و پروفیل مناسب است
دارای طول 30 سانت با ضخامت 0.5 میلی متر
کیفیت بسیار عالی
قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

تیغ اره آهن بر برزیلی استارت ، یکی از بهترین تیغ اره اهن بر اصل برزیل است که کیفیت بسیار بالایی نسبت به محصولات مشابه خود دارد و به دلیل قیمت مقرون به صرفه اش بسیاری از مصرف کنندگان تیغ اره ، تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starret را برای برش اجسام فلزی ، آهن ، آلومینیوم و... استفاده می کنند.

همانطور که می دانید کمان اره بدون تیغه اره هیچ کاربردی ندارد ،  تیغ اره اصل برزیل برند استارت starret  به راحتی قابلیت نصب روی کمان اره را دارد و با تیغه های تیز و شیاردارش می تواند اجسام سخت را برش دهد.

انواع تیغ اره آهن بر ، تیغ اره آهن بر برزیلی استارت

امروزه شاهد فروش انواع تیغ اره در بازار هستیم و همانطور که می دانید تنوع تیغ اره ها را در سایز و کاربردهایشان بسیار زیاد است به همین دلیل برای خرید تیغ کمان اره  باید به نوع تیغ اره و ضخامت تیغ اره توجه داشته باشیم تا بهترین تیغ اره مناسب کمان اره را خریداری نماییم. یکی از بهترین تیغه کمان اره ، تیغ اره دستی استارت و یا همان تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starrett می باشد که در ادامه کاربرد تیغ کمان اره برزیلی را بیشتر شرح خواهیم داد.

تیغ اره آهن بر برزیل اصل استارت starret

تیغ اره آهن بر برزیل اصل استارت starret ، محصول پرفروش شرکت starret است که در بسته های 10 تایی و 100 تایی به صورت عمده و تکی با مناسب ترین قیمت در بازار به فروش می رسند. استارت starret ، بهترین مارک تیغ اره در بازار محسوب می شود ،  از این نوع تیغ اره برزیلی به دلیل کیفیت عالی بدون کند شدن تیغه می توان استفاده طولانی مدتی داشت.

حتما برای شما همراهان گرامی این سوال پیش آمده که تیغ اره اصل برزیل استارت از چه سایزی برخوردار است و یا این نوع تیغ اره آهن بر برای برش چه اجسامی مناسب می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starret ، دارای طول 30 سانتی متر و ضخامت 0.5 میلی متر می باشد و برای استفاده کمان اره های دستی طراحی شده و قابلیت برش قطعات فلزی ، آلومینیوم ، برنجی ، آهن را دارد و از با کیفیت ترین فولاد سخت کاری شده برای تولید این نوع تیغ اره اصل برزیل استفاده شده است.

تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starret قابلیت استفاده روی دستگاه های اره عمود بر را ندارد و فقط مناسب برای کمان اره های دستی می باشد اما برای برش چوب های نرم می توان از تیغ اره عمودبر چوب بوش t144d boush اصلی استفاده نمود که بر خلاف تیغ اره آهن بر استارت قابلیت نصب روی دستگاه اره عمود بر را دارد.

تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starret

ویژگی تیغ اره آهن بر برزیل اصل استارت starret

ابزار میهن در این صفحه توضیحات بیشتری درباره ویژگی تیغ اره آهن بر برزیل اصل استارت starret شرح داده است که موارد ذیل می باشد:

  • ساخته شده از باکیفیت ترین فولاد سخت کاری شده hss جهت دوام بیشتر تیغه
  • انعطاف پذیری بالا ، مانع شکسته شدن تیغ اره زرد برزیلی می شود
  • قابلیت برش آهن ، برنج ، آلومینیوم
  • قیمت مقرون به صرفه با توجه به کیفیت عالی تیغ اره
  • کم حجم و دارای جعبه مخصوص برای نگهداری تیغه

فروش تیغ اره برزیلی استارت starret

تیغ اره دستی استارت ، پرفروش ترین تیغ اره آهن بر در بازار می باشد. علت فروش تیغ اره برزیلی و محبوبیت آن بین مصرف کنندگان تیغ اره دستگاه ها کیفیت عالی تیغ اره و قیمت مقرون به صرفه اش است. شرکت استارت همواره سعی دارد بهترین تیغه کمان اره را بر اساس نیاز مصرف کننده با قیمت مناسب تولید و عرضه بازار کند.

برای خرید تیغ اره اصلی برزیلی استارت می توانید با مراجعه به فروشگاه ابزار میهن و یا به صورت آنلاین تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starrett را خریداری نمایید. ابزار میهن در راستای رضایت مشتریان گرامی ، تیغ اره برزیلی استارت را با ضمانت اصالت کالا و با ارسال فوری به فروش می رساند.

قیمت تیغ اره برزیلی استارت starret

قیمت تیغ اره برزیلی استات starret به صورت عمده و تکی متفاوت است اما به طور کل تیغ اره دستی آهن بر برزیلی ارزان ترین تیغ اره آهن بر با کیفیت عالی می باشد و مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان تیغ اره آهن بر قرار گرفته است. فروشگاه ابزار میهن تیغ اره آهن بر برزیلی استارت را به صورت عمده و تکی در بسته های 10 تایی و 100 تایی با مناسب ترین قیمت و به شرط اصالت کالا به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد تیغ کمان اره زرد برزیلی استارت starrett
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح