چسب حرارتی هوگر + قیمت عالی و پخش عمده و تکی

برند : هوگر
دسته بندی : چسب حرارتی هوگر
کد یکتای این محصول : 2812
چسب حرارتی هوگر مدل t420 ، بهترین انواع چسب همه کاره برای چسباندن کاغذ،مقوا،شیشه ، چرم ،کاشی و سرامیک است .
چسب حرارتی هوگر، چسبندگی فوق العاده عالی دارد
چسب حرارتی huger ، پس از آغشته شدن از حالت مایع دوباره به حالت اولیه خود ( جامد)برمیگردد
با قطر 12 میلی متر در بسته های یک کیلوگرمی
کیفیت بسیار عالی
قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی چسب حرارتی هوگر قطر 12 میلی متر مدل t420

چسب حرارتی هوگر ، یکی دیگر از پرفروش ترین چسب حرارتی محسوب می شود که به دلیل استحکام عالی پس از چسبانده شدن برند چسب حرارتی هوگر به عنوان محبوب ترین چسب حرارتی در بازار شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی برای مصارف عمومی و صنعتی دارد. از چسب حرارتی هوگر ، برای چسباندن کاغذ ، مقوا ، زیورآلات ، چوب ، پلاستیک ، شیشه ، چرم ، کاشی و سرامیک و موارد بسیار دیگر استفاده می شود و به دلیل کاربردهای بسیاری که دارد به چسب همه کاره نیز شناخته شده است.

استفاده از چسب حرارتی هوگر آلمانی ضخیم ، به تنهایی ممکن نمی باشد چرا که چسب حرارتی در ابتدا به صورت لوله ای و جامد است و برای مایع شدن نیاز به یک دستگاه تفنگ چسب حرارتی دارد. زمانی که چسب حرارتی هوگر را داخل تفنگ چسب حرارتی قرار می دهید این چسب آماده برای مایع شدن و استفاده در مصارف گوناگون را دارد. چسب حرارتی هوگر آلمانی ، پس از استفاده با سرعت بالایی به حالت جامد بر می گردد و قدرت عالی برای چسبانده شدن دارد.

فروش عمده چسب حرارتی هوگر

فروش عمده چسب حرارتی هوگر در فروشگاه ابزار میهن که یکی از معتبر ترین نمایندگی چسب حرارتی هوگر در تهران است به قیمت عمده و با تضمین کیفیت انجام می شود. با استقبال بی نظیر مصرف کنندگان چسب حرارتی هوگر ، کارخانه چسب حرارتی هوگر امروزه تولید و ساخت چسب حرارتی هوگر را چندین برابر نموده و کیفیت بی نظیرش باعث شده تا چسب حرارتی هوگر ، بهترین برند چسب حرارتی شناخته شود.

فروش چسب حرارتی هوگر به صورت عمده نه تنها با تضمین کیفیت در فروشگاه ابزار میهن انجام می شود بلکه این فروشگاه برای کسب رضایت مندی بیشتر مشتریان گرامی قیمت مناسبی برای چسب حرارتی هوگر در نظر گرفته است.

خرید چسب حرارتی هوگر

برای خرید چسب حرارتی هوگر حتما به تاریخ انقضا چسب حرارتی دقت لازم را داشته باشید و تفنگ چسب حرارتی را با توجه به سایز چسب حرارتی مورد نظر خریداری کنید تا برای استفاده از چسب حرارتی مشکلی ایجاد نشود.

خرید چسب حرارتی هوگر قطر 12 میلی متر عمده و تکی به دو روش حضوری و غیر حضوری در فروشگاه ابزار میهن انجام می شود که با خرید اینترنتی چسب حرارتی هوگر این فروشگاه با ارسال فوری چسب حرارتی را درب منزل و یا محل کارتان تحویل می دهد.

قیمت چسب حرارتی هوگر

قیمت چسب حرارتی هوگر به عواملی همچون کیفیت ، قطر چسب بستگی دارد. به طور کل ابزار میهن نمایندگی چسب حرارتی هوگر با دریافت کم ترین سود ، قیمت چسب حرارتی هوگر را مناسب در نظر گرفته تا مشتریان گرامی بتوانند با کم ترین بودجه یک چسب حرارتی با کیفیت را خریداری کنند. هدف این فروشگاه کسب رضایت مشتریان از خرید چسب حرارتی هوگر با عالی ترین قیمت می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب حرارتی هوگر مدل huger t420
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح