دریل چکشی رابین r1015 + عالی ترین قیمت

برند : رابین
دسته بندی : دریل رابین
گارانتی : دارای گارانتی 6 ماهه شرکت رابین
کد یکتای این محصول : 2809
دریل چکشی رابین مدل r1015 با توان 810 وات قدرت عالی برای انجام سوراخکاری دارد
قابلیت سیستم چرخش سوراخکاری به صورت چپ و راست
جنس نیمه ای از بدنه فلزی
مجهز به کلید تنظیم سرعت (دیمر )
حالت ضربه ای به صورت چکشی مناسب برای سوراخکاری سطوح سخت
بسیار مناسب برای کارهای سنگین و نیمه سنگین
وزن سبک و حجم کوچک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل نیم تنه فلزی چکشی رابین مدل r1015

دریل چکشی رابین مدل r1015 ، یکی از پرفروش ترین دریل چکشی در بازار است که به دلیل بدنه ای از جنس نیم تنه فلزی به دریل چکشی نیم تنه فلزی رابین r1015 نیز شناخته شده است.این مدل دریل رابین بر خلاف سایر دریل چکشی رابین قدرت فوق العاده بالایی برای انجام دریل کاری برخوردار است و می توان از دریل رابین r1015 به عنوان یک دریل صنعتی برای انجام کارهای سنگین و نیمه سنگین استفاده نمود.

موتور قدرتمند این مدل دریل رابین سه کاره از توان 810 وات ساخته شده و با سرعت آزاد 0-2800 دور در دقیقه که کلید کنترل سرعتش روی دریل چکشی گیربکسی رابین تعبیه شده سوراخکاری سطوح چوب ، فلز و بتن را به نحو عالی انجام داد. با استفاده از کلید کنترل سرعت کاربر می تواند سرعت دریل نیم تنه فلزی رابین را تنظیم کند. با استفاده از این دستگاه می توانید با دقت و تسلط بیشتری به کار خود بپردازید. فروشگاه ابزار میهن در ادامه مطالب ویژگی دریل چکشی رابین r1015 را به طور کامل شرح داده است.

مشخصات فنی دریل رابین r1015

  • دریل رابین r1015 ، با توان 810 وات و سرعت آزاد 2800 دور در دقیقه قدرت عالی برای انجام سوراخکاری فلزات ، چوب و بتن را دارد.
  • حالت چکشی که روی این مدل دریل رابین سه کاره تعبیه شده امکان سوراخکاری روی سطوح سخت با ضربات حالت چکشی را برای کاربر فراهم نموده است ، این ویژگی در سرعت کار بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • دریل چکشی گیربکسی رابین ، از بدنه ای بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته شده است.
  • قابلیت چرخش مته به صورت چپگرد و راستگرد از دیگر مزایا دریل چکشی rabin r1015 می باشد و سهولت کاربر را برای سوراخکاری چپ و راست فراهم نموده است.
  • یک دسته چرخشی گردان 360 درجه روی دریل رابین مدل 1015 تعبیه شده که از طراحی ارگونومیک برخوردار است و علاوه بر مانع تعریق دست در حین کار باعث تسلط و دقت کاربر در حین سوراخکاری می شود.
  • دریل چکشی مدل r1015 ، علاوه بر کیفیت عالی در ضمره خوش قیمت دریل های قدرتمند در بازار شناخته شده است.
  • حجم کوچک و وزن سبکش سهولت کار را برای کاربر فراهم نموده است.

اگر به دریل چکشی برای کارهای سبک نیاز دارید دریل چکشی رابین r1003 گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

قیمت دریل رابین r1015

ابزار میهن قیمت دریل رابین r1015 را با توجه به کیفیت عالی این محصول بسیار مناسب در نظر گرفته است. هدف این فروشگاه کسب سود آوری کم و رضایت مشتریان از خرید دریل چکشی رابین r1015 می باشد. این فروشگاه به روز ترین قیمت دریل رابین 810 وات را در سایت اینترنتی خود قرار داده و کاربران می توانند با مشاهده قیمت دریل چکشی نیم تنه فلزی رابین R1015 و بررسی مشخصات کامل اقدام به خرید این دریل پرفروش نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی گیربکسی رابین 810 وات rabin r1015
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح