اسپری انژکتور شور گل پخش gp5 + قیمت عمده و تکی

اسپری انژکتورشور گل پخش
41,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2743
از اسپری انژکتور شور گل پخش ، برای شستشو انژکتور ماشین و تمیز کردن قطعات مرتبط به آن استفاده می شود
افزایش سرعت سوخت و ساز موتور با استفاده از اسپری انژکتور شوی گل پخش
کاهش ایجاد آلودگی
تمیزکننده و خاصیت روان کنندگی قطعات
افزایش بازدهی بهتر خودرو
مناسب برای تمیز کردن شمع های خودرو ، کاربراتور و لولاهای درب خوردو
حجم 450 میلی لیتر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از مهمترین ارکان در فعالیت موتوری خودرو، انژکتور است و به همین دلیل یکی از حساس ترین قطعات خودرو هم به شمار می‌آید که باید مورد توجه زیاد قرار گیرد که در صورت  گرفتگی و کثیفی در سیستم سوخت رسانی خودرو اشکال به وجود می آورد و در این مواقع اسپری انژکتور شور گل پخش  به دلیل کیفیت عالی و تاثیرگذاری بالا به شما پیشنهاد می شود.

اسپری انژکتورشور گل پخش  golpakhsh ، بهترین اسپری انژکتور شور با برند گل پخش می باشد که برای تمیزکاری انژکتور خودرو و قطعات دیگر خودرو استفاده می شود. با استفاده از اسپری انژکتور شور گل پخش ، دیگر نگران کاهش قدرت و شتاب خودرو نباشید چرا که این محصول با به کارگیری فرمولاسیون فوق العاده قدرتمند تمام آلودگی های روی انژکتور خودرو شما را از بین می برد و باعث عملکرد عالی در سیستم سوخت رسانی و شتاب بیشتر خودرو می گردد.

اسپری انژکتور شور گل پخش بهترین اسپری تمیز کننده انژکتور خودرو

فروشگاه ابزار میهن برای کسب اطلاعات بیشتر مشتریان گرامی درباره کاربرد اسپری انژکتور شور گل پخش و ویژگی های منحصرش در این صفحه به طور کامل شرح داده است تا مشتریان با  کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول ، خریدی مطمئن بر اساس نیاز کار خود داشته باشند بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

اسپری انژکتور شور گل پخش

اسپری انژکتورشور گل پخش cleaner golpakhsh  ، یک اسپری انژکتور شور خودرو محسوب می شود که شرکت آن با به کارگیری بهترین مواد اولیه توانسته بهترین اسپری انژکتور شور را در قوطی های فشرده با حجم 450 میلی لیتر به بازار عرضه کند ، علت استقبال بسیار زیاد این مدل اسپری انژکتور شور ، قدرت فوق العاده عالی برای از بین بردن چربی و آلودگی های روی انژکتور خودرو بدون آسیب به خودرو می باشد. برای تمیز کاری انژکتورهای موتور خودرو می توانید از محصول هم رقیب اسپری انژکتورشور گل پخش cleaner golpakhsh ، مانند اسپری انژکتور شور اوکی مدل ok ing1000 را نیز استفاده کنید که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب همچون اسپری انژکتور شور گل پخش می باشد.

اسپری انژکتور شور گل پخش بهترین مارک اسپری انژکتور شور در بازار


 با به کارگیری استعداد و دانش در تولید این محصول ایمن ترین مواد آلی و معدنی طراحی و تولید شده است که موجب کسب حداکثر رضایت مشتریان و افزایش کیفیت و تنوع و گسترش دامنه عرضه محصولات به سراسر ایران و جهان شده که بزرگترین ماموریت و اولین اولویت این شرکت تولید اسپری انژکتور شوی گل پخش شده است.

اسپری انژکتور شور گل پخش ، علاوه بر افزایش شتاب خودرو ، در کاهش آلودگی محیط نیز تاثیر گذار است. برای استفاده از این نوع اسپری انژکتور شور خودرو باید نحوه استفاده از اسپری انژکتور شور را بدانید تا با روش صحیح آلودگی های روی انژکتور را پاک کنید. در ادامه طریقه استفاده از اسپری انژکتور شور گل پخش به طور کامل شرح داده می شود.

کاربرد اسپری انژکتور شور گل پخش cleaner golpakhsh

  • تمیز کردن و جرم زدایی انژکتور خودرو
  • تمیز کردن شمع خودرو ، لولای درب با استفاده از اسپری انژکتور شور گل پخش
  • روان سازی قطعات خودرو ، البته برای روان سازی می توانید از اسپری مخصوص روان سازی قطعات مانند اسپری wd40 روان کننده اوکی استفاده کنید.

کاربرد اسپری انژکتور شور گل پخش

ویژگی اسپری انژکتور شور گل پخش

یکی از ویژگی اسپری انژکتور شور گل پخش می توان به  قدرت پاشش و پاک کنندگی عالی بدون آسیب رساندن به قطعات خودرو اشاره کرد و از ویژگی های منحصر دیگرش این است که حلال سنگین برای انژکتورهای ضبط شده ، درخشش و شمع ها ، آلودگی و خوردگی انباشته شده را تضعیف می کند و حذف آسان را امکان پذیر می کند و خواص تمیز کنندگی فوق‌العاده باعث می‌شود که بقایای روغن سرسخت، رزین‌ سازی و کثیفی‌های پوشیده شده به راحتی پاک شوند.همچنین امکان جداسازی بدون مشکل زنگ زدگی را حل می کند.
  • بهبود در عملکرد سوخت رسانی خودرو
  • افزایش شتاب خودرو
  • کاهش میزان آلودگی از خروجی اگزوز خودرو
  • جرم زدائی عالی بدون آسیب به خودرو

نحوه استفاده از اسپری انژکتور شور گل پخش

طریقه استفاده از اسپری انژکتور شور برای جرم زدائی انژکتور خودرو بسیار مهم است و باید به روش صحیح از این نوع اسپری انژکتور شور استفاده شود.

قبل از استفاده اسپری انژکتورشور GP5 را به شدت تکان دهید.سپس ابتدا با یک دستمال نم دار دوده ها را پاک کنید و بعد از فاصله 10 تا 15 سانتی متری اسپری نمایید. بعد از آن بهتر است تا 10 دقیقه منتظر باشید تا عمل شستشو و زودودن کربن ها به درستی صورت بگیرد. بعد با یک دستمال تمیز و کاملا خشک مجددا تمیز کنید . بهتر است هر سه ماه یک بار این عملیات را انجام دهید.حتما از اسپری انژکتور شور استاندارد و معتبر استفاده نمایید  که ما اسپری انژکتورشور گل پخش gp5 را به شما معرفی می کنیم.

قیمت عمده اسپری انژکتور شور گل پخش

قیمت اسپری انژکتور شور گل پخش که یک اسپری انژکتور شور ایرانی با کیفیت است در فروشگاه ابزار میهن بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است ، هدف این فروشگاه کسب رضایت مشتریان گرامی از خرید اسپری انژکتور شور گل پخش golpaksh می باشد به همین دلیل علاوه بر تضمین کیفیت ، این فروشگاه  قیمت مناسبی را برای این محصول پر فروش در نظر گرفته است.

قیمت عمده اسپری انژکتور شور گل پخش golpakhsh

برای کسب اطلاعات کامل از قیمت عمده اسپری انژکتور شور گل پخش ، می توانید از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشید. همچنین فروش اسپری انژکتور شور گل پخش در این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود و با خرید اینترنتی اسپری انژکتور شور گل پخش محصول را در کم ترین زمان ممکن دریافت می نمایید. ابزار میهن علاوه بر فروش اسپری انژکتور شور گل پخش انواع اسپری نگهداری خودرو با برندهای شناخته شده بازار ، با قیمت مناسب و کیفیت عالی موجود دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری انژکتورشور گل پخش golpakhsh
CAPTCHA
رئوف در تاریخ دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ :
سلام وقت بخیر خسته نباشید قصد خرید اسپری انزکتور شور مارک GPS رو داشتم برای صادرات به ترکمنستان میتونین راهنماییم کنید.
سلام وقت بخیر باهمکارانمون در واتساپ یا تلگرام در تماس باشید
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح