اسپری Wd40 ایرانی اوکی حجم 450 میلی لیتر با عالی ترین قیمت

اسپری روان کننده اوکی wd-40
30,000 تومان
کارتن 24 عددی اسپری دبلیو دی فورتی
648,000 تومان
قیمت هر عدد : 27,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2731
اسپری روان کننده wd40 ایرانی اوکی ، برای زنگ زدایی ، روان سازی و تمیز کننده قطعات استفاده می شود.
نفوذ پذیری عالی برای نقاط غیر قابل دسترس
قدرت روان کنندگی بالا و دوام زیاد
عدم ایجاد صدمه به سطوح و وسایل به دلیل نداشتن مواد سیلیکونی
روان کردن قطعات چرخ خیاطی
از بین بردن صدای درب توسط اسپری دبلیو دی فورتی
از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری روان کننده WD-40 ایرانی اوکی یکی از بهترین اسپری روان کننده همه کاره می باشد چرا که اسپری دبلیو دی فورتی اوکی ، قدرت بسیار بالایی برای زنگ زدایی ، روان سازی سطوح دارد  و برای نقاطی که غیر قابل دسترس است می توان از این نوع اسپری زنگ بر استفاده نمود . این اسپری در کنار نمونه اصلی خود یعنی اسپری wd40 اصلی به بازار عرضه می شود و می توان گفت قیمت مناسب آن باعث رقابت بیشتر مصرف کنندگان به آن شده است.

اسپری روان کننده wd40 اوکی

فروشگاه ابزار میهن شما را با کاربرد اسپری روان کننده اوکی ، طریقه استفاده از اسپری wd40  بیشتر آشنا می کند. پیشنهاد می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

اسپری روان کننده wd40 اوکی

اسپری روان کننده wd40 اوکی ، یهترین اسپری wd40 ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است و حاوی روغن معدنی ، برای روانکاری و صدا گیری قطعات ، لولا ، اجسام کشویی و روانسازی قطعات کاربرد دارد و برای از بین بردن صدای درب و روان کردن چرخ خیاطی نیز استفاده می شود.

اسپری wd40 ok ، به دلیل فاقد مواد سیلیکونی به لوازم و سطح های آغشته شده ، هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و کاربر می تواند با اطمینان کامل از این نوع اسپری wd40 ایرانی با برند اوکی برای روان سازی و پاک سازی چربی ها از روی قطعات استفاده نماید.

البته لازم به توضیح است که اسپری wd40 اوکی ،  برای روان سازی ولوم ها ، فن ها و مدارهای صنعتی ساخته نشده و  بهترین اسپری ، برای روان سازی این نوع قطعات اسپری کنتاکت شور چرب اوکی می باشد. همچنین برای پاک سازی شستشوی برد و رله سوییچ ، خازن اسپری کنتاکت شور خشک اوکی پیشنهاد می شود.

برای تعمیرات و عیب یابی قطعات الکترونیکی ، تست قطعات جداسازی اجسام به هم چسبیده می توانید از اسپری فریز استفاده نمایید.

کاربرد اسپری wd40 اوکی ok

کاربرد اسپری wd40 اوکی ، بیش از مواردهاییست که در این صفحه گفته می شود. فروشگاه ابزار میهن به چند مورد از کاربرد اسپری wd40 اوکی در این صفحه اشاره نموده است.

موارد استفاده اسپری wd40 و یا همان کاربرد اسپری w40 اوکی :

  • اسپری روان کننده اوکی ، بهترین محافظ برای فلزاتی که در معرض زنگ زدگی هستند ، می باشد با طریقه استفاده از اسپری wd40  به طور صحیح  بر روی فلزات شاهد معجزات اسپری wd 40 خواهید شد.
  • پاک کردن برچسب های روی دیوار با اسپری دبلیو دی فورتی اوکی
  • اسپری روان کننده wd40 اوکی ، عالی ترین اسپری برای روان سازی قطعاتی مانند پیچ و مهره ، لولای درب ، دوچرخه ، چرخ خیاطی می باشد.
  • محافظت از قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو با استفاده از اسپری wd40 ok
  • پاک کردن لکه و چربی از روی پارچه یا الیاف
  • لایه محافط بر روی وسایل های چرمی مانند کیف و کفش چرم

کاربرد اسپری wd40 اوکی ، زنگ زدایی و روان سازی قطعات

اسپری wd40 جهت روانکاری قالب استفاده نمیشود ، اسپری سیلیکون روان کننده قالب پاکران و اسپری روان کننده سیلیکون قالب گل پخش جهت روانکاری قالب ها استفاده میشوند لطفا به این نکته مهم توجه نمایید .

مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند مقاله کاربرد اسپری wd40 را مطالعه نموده تا با آشنایی بیشتر در مورد این خانواده اسپری ، انتخابی مطمئن و مناسب داشته باشید.

طریقه استفاده از اسپری wd40 اوکی

با آموزش طریقه استفاده از اسپری wd40 اوکی ، نتیجه عالی پس از استفاده از اسپری wd40 را مشاهده خواهید نمود.

ابتدا قوطی اسپری wd40 را به خوبی تکان دهید تا مواد داخل قوطی به خوبی ترکیب شوند ، سپس با فاصله 10 سانتی متر شروع به پاشش اسپری روان کننده wd40 اوکی روی سطح مورد نظر نمایید. رعایت فاصله برای پاشش اسپری روان کننده wd40 بسیار مهم است.

اسپری wd40 اصل اورجینال ، از دیگر اسپری wd40 اصل انگلیسی می باشد که فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری wd40 با تضمین اصالت کالا به فروش می رساند.

خرید و فروش عمده اسپری دبلیو دی فورتی اوکی

اسپری دبلیو دی فورتی ایرانی یکی از باکیفیت ترین اسپری های wd40 بازارمی باشد که کیفیت آن برای مصرف کنندگان اسپری wd40 ثابت شده است و توانسته است به خوبی در بازار مخاطبینی وفادار به خود را پیداکند از این رو مجموعه ابزار میهن طبق روال همیشگی خود اقدام فروش اسپری wd40 اوکی با قیمت عمده ونازلترین قیمت کرده و میکند از این رو امیدواریم بتوانیم همراهان خود را بار دیگر اغنا کرده و تقدیر این همراهی گرانقدر را کرده باشیم.

خرید عمده اسپری wd40 اوکی با تضمین کیفیت و به قیمت فروش عمده در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری wd40 ایرانی اوکی انجام می شود.

ابزار میهن آماده ارسال اسپری wd40 اوکی به صورت عمده ، به کشور عراق نیز می باشد.

خرید و فروش اسپری Wd0 اوکی به صورت عمده

قیمت اسپری wd40 اوکی

قیمت اسپری wd40 اوکی ، با تورم هر روزه در بازار متغیر است. ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری wd40 ، همواره سعی دارد  قیمت اسپری wd40 ایرانی مانند اسپری wd40 اوکی را با عالی ترین قیمت بازار به فروش برساند.

قیمت اسپری wd40 اوکی

برای دریافت لیست قیمت اسپری wd40 عمده و تکی با فروشگاه ابزار میهن در ارتباط  باشید. این فروشگاه با خرید اسپری wd40 اوکی به صورت آنلاین محصول را با ارسال فوری درب منزل و یا کارگاهتان تحویل می دهد.

نمایندگی اسپری wd40 اوکی

ابزار میهن یکی از نمایندگی فروش اسپری wd40 و سایر محصولات شرکت اوکی در بازار تهران می باشد و پخش عمده و کارتنی اسپری صنعتی اوکی و دبلیو دی فورتی در بازار و سراسر کشور کرده و می کند.

نمایندگی اسپری wd40 اوکی ، قیمت اسپری wd40 ایرانی را با توجه به تورم و افزایش قیمت هر روزه بازار بسیار مناسب در نظر گرفته تا رضایت مشتریان گرامی از خرید اسپری wd40 اوکی را به همراه داشته باشد.

برای دریافت لیست قیمت عمده محصولات اوکی و خرید عمده اسپری wd40 از طریق واتساپ با همکاران آنلاین در ارتباط باشید.

اسپری wd40 ایرانی

اسپری wd40 ایرانی در کشور ایران با به استفاده از مواد درجه یک ساخته می شود و نسبت به اسپری wd40 خارجی از قیمت ارزان تری برخوردار است. مشتریان گرامی که قصد خرید اسپری wd40 ایرانی با بهترین مارک مانند اسپری wd40 اوکی را دارند ، می توانند از فروشگاه ابزار میهن با عالی ترین قیمت به صورت عمده و تکی و با تضمین کیفیت خریداری نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری wd40 روان کننده اوکی ایرانی
CAPTCHA
کاظمی در تاریخ یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ :
خیلی عالی و کار راه انداز
اطمینان در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ :
رسید به دستم ولی wd اصلی یه چیزه دیگس
سلام وقت بخیر اسپری wd40 شرکت اوکی قطعا با کیفیت ترین اسپری روانکاری ساخت ایران می باشد ، اما باید مد نظر داشت اسپری wd40 اصلی با قیمتی حدود 5 برابر و کیفیتی که سالها در جهان باعث شهرتش شده برای همه رقبا خط و نشان میکشد
عادلی در تاریخ سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ :
چرا اسپری wd40 اصلی رو موجود نمیکنید ؟ اینا wd40 نیستند فقط روانکننده هستند توی خط تولید کار راه انداز نیست
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح