چسب ساندیسی قطره ای 502 لازیو ترکیه + بهترین قیمت

برند : لازیو
دسته بندی : چسب فوری لازیو
کد یکتای این محصول : 2711
چسب قطره ای ساندیسی لازیو ، مناسب برای چسباندن قطعات فلزی، چرمی ، پلاستیک ، چوب ، سفال و.. می باشد
قابلیت خشک شدن سریع
انعطاف پذیری بالا حتی پس از استحکام نهایی
تک جزیی برپایه سیانواکریلات
رقیق و قابل نفوذ بر داخل شکستگی های ریز
دارای یک سر شلنگ جهت انجام کار با دقت بالا و ظرافت بیشتر
بادوام در برابرگرما
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب قطره ای ساندیسی لازیو ، یک چسب ساندیسی تک جزیی بر پایه سیانوآکریلات ساخته شده که از نظر بسته بندی شباهت بسیار زیادی به آبمیوه ساندیس های قدیمی دارد به همین دلیل به چسب ساندیسی در بازار معروف شده است. فرایند تولید چسب ساندیسی لازیو ترکیه ، بسیار رقیق و به صورت مایع شکل است و علت رقیق بودن این نوع چسب ، آن است که روی سطح با سرعت بالایی پخش می شود و می تواند سطح زیادی را با لایه بسیار نازک برای چسبانده شدن پوشش دهد.

چسب قطره ای ساندیسی لازیو ترکیه ، برای چسباندن فلز ، پلاستیک ، سفال ، سطح های سرامیکی و سنگی استفاده می شود و قدرت چسبانندگی فوق العاده بالایی در کم ترین زمان ممکن دارد ، قابلیت خشک شدن سریع از ویژگی های مهم  چسب قطره ای فوری ساندیسی لازیو محسوب می شود. شرکت چسب لازیو با استفاده از مواد پلیمری ، مواد نرم کننده ، مواد پایدار کننده و غلیظ کننده در چسب ساندیسی قطره ای 502 لازیو ترکیه ، توانسته قدرت چسبانندگی را چند برابر نسبت به سایر چسب ها بیشتر کند و برای خشک شدن نیازی به کاتالیزور نداشته باشد.

ابزار میهن نمایندگی چسب لازیو ، چسب قطره ای ساندیسی لازیو را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و تکی به فروش می رساند و می توانید با خرید چسب ساندیسی لازیو اصل در فروشگاه ابزار میهن به صورت اینترنتی از ارسال فوری آن نیز بهره مند شوید.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب ساندیسی لازیو l55 lazio
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح