سنباده کاغذی پوساب ماتادور p1500 + قیمت مناسب کیفیت عالی

بسته 2 عددی
38,000 تومان
قیمت هر عدد : 19,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2703
ساخته شده از بهترین ورق پوساب کاربید سیلیسیوم
نرم تر نسبت به سنباده های پایین تر
مناسب برای هموار کردن سطح ناصاف
مناسب برای از بین بردن خط و خش
بهترین سنباده کاغذی پوساب با قابلیت انعطاف پذیری بالا
با دوام در برابر محیط های مرطوب
تولید شده توسط کشور آلمان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

سنباده کاغذی پوساب ماتادور آلمان p1500

سنباده کاغذی پوساب ماتادور p1500 ، از جنس کاربید سیلسیوم می باشد. کاربید سیلسیوم سنباده پوساب را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند و برای پاک کردن لکه ، صیقل دادن ، از بین بردن خط و خش روی سطح های خشن و ناهموار استفاده می شود. این سنباده پوساب ماتادور تولید شده توسط کشور آلمان می باشد و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید با توجه به کارتان از سنباده پوساب ماتادور p1500 ، برای سنباده کاری و صیقل کاری سطح چوب ، فلزی ، سنگی ، شیشه ای استفاده کنید و با رعایت نکات مهم سطح صاف و همواری را ایجاد نمایید.

سنباده پوساب ماتادور p1500 در ضمره سنباده های نرم قرار دارد اما اگر برای پولیش کاری خودرو به سنباده نرم تر نیاز دارید می توانید از سنباده کاغذی پوساب ماتادور p2000 استفاده کنید. همچنین ابزار میهن سنباده پوساب ماتادور p1500 را در بسته و تعدادهای 2 عددی ، 10 عددی و 5 عددی موجود دارد و می توانید از این محصول برای سنباده در مشاغل های مختلف مانند صافکاری خودرو ، نجاری و... استفاده نمایید.

خرید سنباده کاغذی پوساب ماتادور p1500 با عالی ترین قیمت و بهترین کیفیت در ابزار میهن به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد و با خرید آنلاین محصول را در درب کارگاه و یا منزلتان تحویل بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد سنباده کاغذی پوساب ماتادور matador p1500
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح