اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر + قیمت عالی

اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر
245,000 تومان
بسته 6 عددی
1,410,000 تومان
قیمت هر عدد : 235,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2682
مناسب برای مات و کدر کردن سطوح
ساخته شده از بهترین مواد اولیه آلمانی برپایه رزین اکرلیک
اسپری رنگ سفید مات 9002 دوپلی کالر ، قابلیت خشک شدن سریع را دارد
مقاوم در بربرا عوامل جوی نور خورشید ، باد ، رطوبت
محافظت سطوح در برابر زنگ زدگی
بدون سرب
مواد اولیه وارد شده توسط کشور آلمان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که مواد اولیه آن از کشور آلمان وارد می شود. این نوع اسپری سفید مات دوپلی کالر ، در برابر اشعه نور خورشید دوام بسیار زیادی دارد و برای انواع سطوح چوبی ، فلزی به جز فلزات سرد و آلومینیوم استفاده می شود و برای رنگ آمیزی روی سطوح پلاستیکی نیز ابتدا باید از اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر استفاده کنید تا رنگی یکدست و یکنواخت ایجاد شود.

اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر بهترین اسپری رنگ برای مات کردن سطوح

اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر بهترین اسپری رنگ دوپلی کالر محسوب می شود که سطح را پس از رنگ آمیزی مات می کند. اسپری رنگ سفید مات dupli color بر اساس کد رنگ های استاندارد جهانی ral تولید شده و کیفیت رنگ بی نظیری نسبت به سایر اسپری های موجود در بازار دارد به طوری که تا چندین برابر قابلیت پوشش دهی سطح پس از رنگ آمیزی نسبت به سایر برندها دارد. شما می توانید از این محصول برای مصارف هنری ، صنعتی ، تزیینی و خانگی استفاده کنید.

ضمنا لاز به ذکر است که برند کاسپین یکی از برندهای مشهور بازار است و اسپری رنگ سفید را با مناسب ترین قیمت و با کیفیت عالی به بازار عرضه می کند.

مزایا اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر

در این بخش در رابطه با مزایا اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر خواهیم گفت :

  1. اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر ، سطح را کدر و مات می کند و نیاز کاربر را برای مات کردن سطوح برطرف می کند.
  2. اسپری رنگ مات سفید دوپلی کالر به دلیل خشک شدن سریع به اسپری سریع خشک دوپلی کالر نیز معروف می باشد.
  3. اسپری سفید مات دوپلی کالر ، غلظت رنگ بالایی دارد و از شره کردن رنگ پس از استفاده جلوگیری می کند.
  4. غلظت بالای این محصول ، پوشش دهی بی نظیری دارد و باعث استفاده کم تر از رنگ می شود.
  5. این محصول در برابر عوامل محیطی پایداری بیشتری نسبت به سایر برندهای مشابه دارد. این اسپری رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  6. قابلیت رنگ آمیزی سطوح چوبی ، فلزی ، شیشه و پلاستیکی را دارد و به دلیل عدم استفاده از مواد سرطان زا هیچ آسیبی به سلامت انسان وارد نمی کند. از طرفی فلزات را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند و چسبندگی عالی روی سطح ایجاد می کند.

مزایا اسپری رنگ دوپلی کالر سفید مات

شرکت تولید کننده این محصول با تولید متنوع ترین طیف رنگ های رال شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان رنگ ، علاوه بر تولید اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر ، اسپری رنگ سفید ترافیکی 9016 دوپلی کالر ، اسپری سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر را نیز با کیفیت عالی تولید نموده است.

قیمت اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر

قیمت اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر نسبت به سایر اسپری های هم رقیب بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و از نظر کیفیت نیز حرف اول را در بازار می زند. برای کسب اطلاعات از قیمت عمده اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر و قیمت جزیی آن می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه ابزار میهن قیمت اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر عمده و تکی را مشاهده نموده و با مقایسه سایر محصولات خرید خود را به ثبت برسانید.

ابزار میهن مجموعه کامل محصولات این برند را موجود دارد و مشتریان گرامی با مراجعه به کاتالوگ رنگ اسپری دوپلی کالر می توانند انتخاب رنگ آسان تری داشته باشند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ سفید مات دوپلی کالر duplicolor
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح