اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر + قیمت عالی

کد یکتای این محصول : 2681
پوشش دهی عالی پس از رنگ آمیزی
اسپری رنگ سفید یخچالی دوپلی کالر ، پس از رنگ آمیزی در کم تر از 10 دقیقه خشک می شود
مناسب برای رنگ آمیزی انواع سطوح چوبی، شیشه ای وپلاستیکی
قابلیت تحمل دمای زیاد
دوام بسیار زیاد در برابر رطوبت ف گرما و سرما ، نور خورشید
بر پایه رزین اکرلیک روغنی
مواد اولیه وارد شده از کشور آلمان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر
یکی از پرفروش ترین اسپری رنگ دوپلی کالر ، اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر است که بر پایه رزین آکرلیک روغنی ساخته شده و همانند سایر اسپری رنگ سفید برای رنگ آمیزی انواع سطوح استفاده می شود. این نوع اسپری رنگ ، مطابق با استاندارد رنگ های RAL تولید شده و پس از رنگ آمیزی سطح را به طور کامل پوشش می دهد. پوشش دهی فوق العاده بالای اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر و یا همان اسپری رنگ مخصوص یخچال از ویژگی های مهم این مدل اسپری دوپلی کالر محسوب می شود. در ادامه مطالب از ویژگی های اسپری رنگ رال دوپلی کالر توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.
اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر بهترین اسپری رنگ سفید آلمانی

مزیت و ویژگی اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی رال دوپلی کالر

اسپری رنگ های رال دوپلی کالر ، مطابق با استاندارد جهانی رنگ های ral در کشور آلمان تولید شده و پوشش دهی عالی پس از رنگ آمیزی به جا می گذارند و با حجم 400 میلی لیتری قابلیت رنگ آمیزی تا یک متر مربع را دارد. از دیگر مزیت استفاده از اسپری رنگ های رال دوپلی کالر به شرح ذیل می باشد:

  • اسپری های رال دوپلی کالر که یکی از آن ها اسپری سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر است ، نسبت به سایر اسپری رنگ های بازار سرعت خشک شدن بالایی دارد. 
  • کاربران می توانند از اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر به عنوان اسپری رنگ مخصوص یخچال استفاده کنند و برای مات کردن سطح رنگ شده از اسپری کیلر مات دوپلی کالر استفاده نمایند.
  • اسپری رنگ های رال دوپلی کالر ، فلزات را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند و بهترین اسپری رنگ برای محافظت از سطوح فلزی محسوب می شود.
  • پوشش دهی یکنواخت و چسبندگی عالی از دیگر مزایای اسپری رنگ رال دوپلی کالر محسوب می شود.
  • اسپری رنگ سفید صنعتی دوپلی کالر ، برای رنگ آمیزی انواع سطوح چوبی ، پلاستیکی ، شیشه ای مناسب است و جایگزین عالی برای قلم موهای نقاشی می باشد.
  • ساختار رنگ دوپلی کالر به گونه ای است که پس از رنگ آمیزی کدر و تغییر رنگ نمی دهد.
  • تنوع در تولید رنگ های دوپلی کالر ، باعث شده تا مصرف کنندگان اسپری رنگ دوپلی کالر انتخابی آسان برای خرید اسپری رنگ رال دوپلی کالر داشته باشند.
  • شرکت دوپلی کالر آلمان برای حفظ سلامتی مصرف کنندگان اسپری رنگ ، هیچ مواد سرطان زا و سرب را به اسپری رنگ های رال دوپلی کالر اضافه نکرده است.
  • اسپری رال دوپلی کالر ، در برابر اشعه uv مقاوم است و می توان به عنوان مقاوم ترین اسپری رنگ در برابر عوامل محیطی به شمار آورد.

lمزیت و ویژگی اسپری رنگ رال دوپلی کالر سفید صنعتی یخچالی

شرکت اسپری رنگ دوپلی کالر ، علاوه بر تولید اسپری رنگ یخچالی دوپلی کالر ، رنگ هایی مشابه و نزدیک به این نوع اسپری dupli color مانند اسپری رنگ سفید ترافیکی دوپلی کالر را با همان کیفیت عالی تولید نموده و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

نحوه اجرا اسپری دوپلی کالر رال

همانطور که می دانید طیف رنگ های اسپری رال دوپلی کالر بسیار زیاد است و نحوه اجرا اسپری دوپلی کالر رال ، برای تمامی اسپری رنگ های رال دوپلی کالر یکسان می باشد. با نحوه اجرا و استفاده صحیح رنگ آمیزی سطحی یکنواخت با پوشش دهی عالی توسط اسپری رنگ رال دوپلی کالر به دست خواهید آورد.

قبل استفاده از اسپری رنگ رال دوپلی کالر ، سطح را از هرگونه کثیفی پاک کنید. پاک کردن آلودگی از روی سطوح مهم ترین بخش قبل از رنگ آمیزی اسپری رنگ دوپلی می باشد. سپس اسپری رنگ دوپلی کالر را چند بار تکان دهید تا مواد ته نشین شده داخل قوطی اسپری رنگ ترکیب شود و برای پاشش حتما فاصله 25 سانتی متری اسپری رنگ با سطح را رعایت کنید تا از شره کردن رنگ اسپری دوپلی کالر در حین رنگ آمیزی جلوگیری شود. برای تخلیه نازل اسپری رنگ ، حتما پس از رنگ آمیزی اسپری رنگ را سر و ته برای چند ثانیه نگه دارید و مجددا شروع به پاشش رنگ نمایید.

پاشش اسپری رنگ دوپلی کالر را به صورت خطی و افقی انجام دهید و از پاشش ضربدری ودایره ای بپرهیزید.

نکات مهم قبل استفاده از اسپری رنگ رال دوپلی کالر

همیشه قبل از رنگ آمیزی با اسپری رنگ باید به نکات های ریز و درشتی توجه کرد که این نکات های مهم قبل اجرا باعث افزایش کیفیت رنگ آمیزی می شود.

  1. برای رنگ آمیزی سطوح پلاستیکی قبل اجرا ، حتما از اسپری آستر پلاستیک دوپلی کالر استفاده کنید. این کار بر روی کیفیت رنگ آمیزی روی سطوح پلاستیکی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  2. برای رنگ آمیزی ام دی اف و قطعات چوبی بهتر است قبل اجرا از اسپری آستر پرایمر همه کاره دوپلی کالر استفاده شود تا سطح رنگ آمیزی به صورت یکنواخت شود و کیفیت کار افزایش یابد.

استفاده از اسپری کیلر دوپلی کالر دو دو نوع اسپری کیلر براق دوپلی کالر و اسپری کیلر مات دوپلی کالر می تواند سطح رنگ شده شما را براق و مات کند.

قیمت اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر

آنچه که بر روی قیمت اسپری رنگ یخچال دوپلی کالر تاثیر می گذارد کیفیت بالای اسپری رنگ است قطعا هرچه کیفیت اسپری رنگ بالاتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری رنگ دوپلی کالر ، قیمت اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر را نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته است هدف این فروشگاه کسب سود آوری کم از فروش اسپری رنگ های دوپلی کالر و رضایت مشتریان گرامی از این محصول می باشد.

قیمت اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر در نمایندگی فروش اسپری رنگ دوپلی کالر

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ سفید صنعتی یخچالی دوپلی کالر dupli color
CAPTCHA
شهریار در تاریخ چهارشنبه 8 تير 1401 :
با سلام و احترام یه سوالی داشتم بعد از اسپری رنگ سفید یخچالی روی اجسام مورد نظر بعداز مدتی بعضی از رنگها از سفیدی به حالت کرمی تغییر رنگ میدهد این رنگ از این دسته رنگ‌هاست یا سفیدی آن تغییر نمی کنه
سلام وقت بخیر اسپری رنگ دوپلی کالر یکی از با کیفیت ترین اسپری رنگ های موجود در بازار می باشد ف و قطعا این مشکل برای برند دوپلی کالر به وجود نمیاد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح