اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر حجم 400 میلی لیتر با قیمت عالی

اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر
245,000 تومان
بسته 6 عددی
1,410,000 تومان
قیمت هر عدد : 235,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2675
پوشش دهی بسیار بالا نسبت به اسپری رنگ های معمولی
اسپری رنگ آبی فلورسنت ، قابلیت خشک شدن سریع را دارد
مقاوم در برابر اشعه نور یو وی
بر پایه رزین آکرلیک روغنی
مواد اولیه باکیفیت وارد شده توسط کشور آلمان
مقاوم در برابر عوامل محیطی باد ، نورخورشید ، سرما و گرما
حجم 400 میلی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از پرفروش ترین اسپری رنگ فلورسنت دوپلی کالر، اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر است که بسیاری از طراحان با ترکیب اسپری رنگ صورتی 4003 دوپلی کالر برای طراحی دکوراسیون ها و رنگ آمیزی دیوارها استفاده می کنند و زیبایی و جلوه ی بیشتری به سطح رنگ شده می بخشند. اگر نحوه استفاده صحیح از اسپری رنگ آبی فلورسنت دوپلی کالر را بدانید پوشش دهی عالی همچون اسپری رنگ های رال  ، روی سطح ایجاد می کند و شاهد کیفیت این نوع اسپری رنگ آبی نسبت به سایر اسپری رنگ های مشابه خواهید شد. اسپری آبی فلورسنت دوپلی کالر ، قابلیت خشک شدن سریع را دارد و برای کسانی که سرعت کار در رنگ آمیزی برایشان مهم است مناسب می باشد و جایگزین عالی برای قلم مو و غلتک است . از ویژگی های منحصر این نوع اسپری رنگ می توان به بدون سرب بودن اسپری رنگ ، چسبندگی عالی و محافظت عالی از سطوح در برابر زنگ زدگی اشاره نمود و برای ثابت ماندن و براقیت  بیشتر رنگ می توانید از اسپری کیلر براق دوپلی کالر استفاده کنید و اگر به یک اسپری رنگ رال با تنالیته رنگ آبی و قیمت مناسب تر نیاز دارید خرید اسپری رنگ آبی نفتی 5023 رال دوپلی کالر و اسپری رنگ آبی اقیانوسی 5020 رال دوپلی کالر پیشنهاد می شود.

اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر بهترین اسپری رنگ بازار و قابل استفاده برای رنگ آمیزی روی چوب ، شیشه و پلاستیک

ابزار میهن علاوه بر اسپری فلورسنت آبی دوپلی رنگ های پرطرفدار دیگری مانند اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر ، اسپری رنگ فلورسنت نارنجی دوپلی کالر را با عالی ترین قیمت نیز موجود دارد.

بر روی سطوح پلاستیکی که قبلا رنگ آمیزی نشدند، ابتدا از اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر استفاده کنید تا نتیجه ای مطلوب تر پس از رنگ آمیزی به دست آورید.

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر آبی فلورسنت

خرید اسپری رنگ آبی فلورسنت دوپلی کالر برای کسانی که به اسپری رنگ باکیفیت و مقاوم در برابر اشعه یو وی نیاز دارند پیشنهاد می شود و اگر در جستجو اسپری رنگ مخصوص دوچرخه با رنگ آبی هستید که دوچرخه  را در برابر زنگ زدگی نیز محافظت کند ، خرید اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر پیشنهاد می شود که در ابزار میهن با عالی ترین قیمت و تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد.

قیمت اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر

برای خرید اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر عمده و تکی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ابزارمیهن مراجعه کنید و یا سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید تا در کم ترین زمان ممکن در محل موردنظر خود دریافت نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ فلورسنت آبی دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح