اسپری رنگ آبی سیر کاسپین + قیمت عمده

برند : کاسپین
دسته بندی : اسپری رنگ کاسپین
اسپری رنگ آبی سیر کاسپین caspian
48,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2641
اسپری رنگ آبی سیر کاسپین ، رنگی بر پایه رزین آلکید مدیوم می باشد.
قابلیت خشک شدن سریع
پوشش دهی بالا بدون زرد شدن
مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی
براقیت بسیار بالا و بسیار مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و UV
قابلیت استفاده بر روی سطوح هایی مانند فلز ، چوب ، شیشه و انواع پلاستیک ها جهت مصارف صنعتی ، خانگی و هنری
جهت رنگ آمیزی و ترمیم سطوح های آسیب دیده رنگ شده
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ آبی کاسپین از نوع تیره یک اسپری رنگ آبی بسیار خوش رنگ  و پرفروش بازار است که با ترکیبات ویژه در مواد اسپری رنگ آبی تیره کاسپین قابلیت خشک شدن سریع پس از رنگ آمیزی را دارد. اسپری رنگ آبی سیر کاسپین همانند سایر اسپری رنگ کاسپین بر پایه رزین آلکید مدیوم ساخته شده این مواد پوشش دهی عالی روی سطح پس از رنگ آمیزی می بخشد و غلظت بالای آن از شره کردن اسپری رنگ آبی جلوگیری می کند.

اسپری رنگ آبی کاسپین را کافیست  فقط یکبار روی سطح پاشش کنید و شاهد پوشش دهی عالی آن با تنها یکبار پاشش رنگ شوید این ویژگی باعث استفاده کم تر اسپری رنگ کاسپین می شود و در نهایت از خرید اضافه اسپری رنگ کاسپین آبی تیره جلوگیری می شود. اسپری رنگ آبی تیره کاسپین چسبندگی عالی روی سطح دارد و در برابر عوامل محیطی مانند سرما ، گرما وجود رطوبت خاصیت خود را از دست نمی دهد. اسپری رنگ آبی سیر کاسپین یک مزیت عالی برای فلزات دارد این نوع اسپری کاسپین از زنگ زدگی فلزات جلوگیری می کند و باعث جلابخشیدن فلزات پس از رنگ امیزی می شود و طول عمر فلزات را افزایش می دهد البته اسپری رنگ ابی کاسپین علاوه بر رنگ آمیزی روی فلزات قابلیت رنگ آمیزی روی سطوح چوبی ، پلاستیکی و شیشه ای را نیز دارد.

قیمت اسپری رنگ آبی با برند کاسپین در مقایسه با سایر اسپری رنگ های بازار بسیار مناسب بوده و مورد تایید بسیاری از خریداران اسپری رنگ کاسپین ایرانی قرار گرفته است.

اگر به یک اسپری رنگ ایرانی با کیفیت نیاز دارید ، خرید اسپری رنگ کاسپین انتخاب مناسبی می باشد چرا که علاوه بر کیفیت مطلوبش از نظر قیمت نیز مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ آبی سیر کاسپین caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح