اسپری رنگ سفید براق کاسپین + قیمت عمده با کیفیت عالی

برند : کاسپین
دسته بندی : اسپری رنگ کاسپین
اسپری رنگ سفید براق کاسپین caspian
48,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2636
اسپری رنگ سفید براق کاسپین ، بر پایه رزین آلکید مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده
قابلیت خشک شدن سریع
پوشش دهی بالا بدون زرد شدن
مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی
براقیت بسیار بالا و بسیار مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و UV
قابلیت استفاده بر روی سطوح هایی مانند فلز ، چوب ، شیشه و انواع پلاستیک ها جهت مصارف صنعتی ، خانگی و هنری
جهت رنگ آمیزی و ترمیم سطوح های آسیب دیده رنگ شده
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی اسپری رنگ سفید براق کاسپین

اسپری رنگ سفید کاسپین از نوع براق یکی از مصرفی ترین اسپری کاسپین برای مصارف هنری ، خانگی ، صنعتی می باشد که در کارخانه اسپری رنگ کاسپین با عالی ترین کیفیت در قوطی های فشرده با حجم 300 میلی لیتری بسته بندی و به بازار عرضه می شوند. اسپری رنگ سفید براق کاسپین همانطور که از نامش مشخص است نسبت به سایر رنگ های معمولی پس از رنگ امیزی سطح را براق و درخشان تر می کند و جلوه و زیبایی بیشتری به سطح رنگ شده می بخشد. این نوع اسپری رنگ کاسپین بر پایه رزین الکید مدیوم ساخته شده و با نحوه اجرای صحیح به هیچ عنوان رنگ پس از رنگ امیزی شره نمی کند و پوشش دهی بالایی روی سطح دارد به طوریکه با یکبار پاشش اسپری رنگ سفید کاسپین سطح به طور کامل از رنگ پوشش داده می شود.

شما می توانید از اسپری رنگ کاسپین سفید براق روی سطوح چوبی ، پلاستیکی و فلزی استفاده کنید و از فلزات در برابر زنگ زدگی با اسپری رنگ سفید براق جلوگیری نمایید. اسپری رنگ سفید براق برای چوب سطحی براق و درخشانی را ایجاد می کند و با قابلیت خشک شدن سریع زمان کم تری را از کاربر می گیرد و این یکی از مهم ترین مزیت اسپری رنگ سفید براق کاسپین می باشد.

قیمت اسپری رنگ سفید براق کاسپین نسبت به سایر اسپری رنگ های ایرانی بسیار مناسب می باشد و از نظر کیفیت نیز حرف اول را در بازار میزند.

مشتریان گرامی می توانند اسپری رنگ عمده با برندهای شناخته شده بازار مانند اسپری رنگ کاسین را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنند.


اگر نحوه استفاده صحیح از اسپری رنگ کاسپین را بدانید یقینا رنگ آمیزی بسیار عالی و تمیزی را مشاهده خواهید نمود بنابراین برای رنگ آمیزی سطوح علاوه بر کیفیت اسپری رنگ نحوه استفاده صحیح آن نیز بسیار حائز اهمیت است .

اسپری رنگ سفید براق کاسپین ، از پرفروش ترین اسپری رنگ های کاسپین به شمار می رود و فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری رنگ کاسپین ، قیمت اسپری رنگ سفید کاسپین را به قیمت فروش عمده و با تضمین کیفیت به فروش میرساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ سفید براق کاسپین caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح