اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین + قیمت عمده

برند : کاسپین
دسته بندی : اسپری رنگ کاسپین
اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین caspian
48,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2635
رنگی بر پایه رزین آلکید مدیوم
قابلیت خشک شدن سریع
پوشش دهی بالا بدون زرد شدن
مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی
براقیت بسیار بالا و بسیار مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و UV
قابلیت استفاده بر روی سطوح هایی مانند فلز ، چوب ، شیشه و انواع پلاستیک ها جهت مصارف صنعتی ، خانگی و هنری
جهت رنگ آمیزی و ترمیم سطوح های آسیب دیده رنگ شده
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین تحت لیسانس فومن شیمی و موتیپ دوپلی آلمان با عالی ترین کیفیت تولید می شود. اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین که با براقیت خاص به عنوان اسپری رنگ قرمز براق شناخته شده است بر پایه رزین آلکید مدیوم ساخته شده و با قابلیت خشک شدن سریع یک اسپری رنگ قرمز سریع خشک برای رنگ آمیزی می باشد. از این نوع اسپری رنگ قرمز برای طراحی دکوراسیون و رنگ آمیزی لوازم های تزیینی استفاده کنید و علاوه بر آن اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین برای فلزات ، چوب ، شیشه و پلاستیک نیز استفاده می شود و با نحوه استفاده صحیح شاهد یک رنگ آمیزی یکنواخت با اسپری رنگ قرمز برند کاسپین خواهید شد.

پوشش دهی مطلوب و غلطت بالای اسپری رنگ قرمز کاسپین ، دو مزیت دارد اولین مزیت اسپری رنگ کاسپین قرمز آتشی با پوشش دهی بالا ، استفاده کم تر از اسپری رنگ می باشد و دومین مزیت غلطت بالای اسپری رنگ کاسپین مانع شره کردن رنگ پس از رنگ امیزی می شود و این دو ویژگی در کیفیت رنگ آمیزی تاثیر بسیار زیادی دارد. اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین از زنگ زدگی فلزات نیز جلوگیری می کند و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است و خاصیت خود را به هیچ عنوان پس از گذشت زمان از دست نمی دهد.

خرید اسپری رنگ قرمز کاسپین ، به کسانی که به اسپری رنگ ایرانی ارزان قیمت و با کیفیت نیاز دارند پیشنهاد می شود و فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری رنگ کاسپین ، با تضمین کیفیت و تاریخ انقضای جدید اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین را به صورت عمده و تکی به فروش می رساند.

اسپری دوپلی کالر 3028 قرمز ، از پرفروش ترین و باکیفیت ترین اسپری رنگ بازار است که نسبت به اسپری رنگ کاسپین قیمت بالاتری دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین caspian
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح