اسپری چسب همه کاره گل پخش + قیمت عالی

اسپری چسب همه کاره گل پخش golpakhsh
46,000 تومان
بسته 24 عددی
1,056,000 تومان
قیمت هر عدد : 44,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2571
اسپری چسب گل پخش ، برای چسباندن انواع کاغذ، پارچه ، تراکت ، موکت ، چرم و اسفنج استفاده می شود.
اسپری چسب همه کاره گل پخش ، قابلیت خشک شدن سریع دارد .
قدرت چسبندگی بالا نسبت به سایر محصولات مشابه
بسته بندی به حجم 300 میلی لیتر
بسیار با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه
بدون بوی نامطبوع
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری چسب گل پخش یکی از بهترین اسپری چسب های بازار می باشد که به نام اسپری چسب اعلامیه نیز شناخته میشوند . اسپری چسب اعلامیه گلپخش درضمره با کیفیت ترین اسپری چسب های بازار قرار میگیرد که بوی کمی دارد و اسپری چسب قوی نیز در مقایسه با سایر رقبا می باشد .اسپری چسب همه کاره گل پخش ، علاوه بر سهولت در استفاده باعث صرفه جویی در زمان و هزینه در مقایسه با چسب های دیگر می شود و از اقلام ضروری در منازل ، کارگاه ها ، صندوق اتومبیل می باشد.

کاربرد اسپری چسب

کاربرد اسپری چسب گل پخش ،  عموما در صنایع هنری و بسته بندی و برای چسباندن انواع کاغذ، پارچه ، تراکت ، موکت ، چرم و اسفنج می باشد .

نحوه نگهداری چسب همه کاره گل پخش

اسپری اعلامیه گل پخش ، حتما باید در دمای 20 الی 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود و پس از هر بار استفاده از این نوع اسپری ، باید قوطی اسپری را وارونه نگه دارید و به مدت 5 ثانیه اسپری کنید این کار مسیر خروجی لوله اسپری را تمیز می کند و برای استفاده بعدی مسیر لوله خشک نمی شود.

نحوه استفاده از چسب اسپری

ابتدا سطح را از هرگونه آلودگی پاک کنید سپس به مدت چند ثانیه قوطی اسپری را تکان دهید تامواد چسب به خوبی ترکیب شود و با فاصله 20 سانتی به صورت عمودی روی سطح اسپری نمایید و 25 ثانیه پس از اسپری نمودن قطعه را بروی چسب بچسبانید.

فروش عمده چسب اسپری گل پخش

پخش عمده و تکی اسپری چسب اعلامیه گل پخش ، در نمایندگی گل پخش که یکی از نمایندگی های آن فروشگاه ابزارمیهن است انجام می شود ، این فروشگاه علاوه بر این نوع اسپری چسب همه کاره ، برندهای دیگری مانند اسپری چسب همه کاره گلریزان و اسپری چسب همه کاره کاسپین را نیز موجود دارد که هم رقیب اسپری چسب گل پخش می باشد و با نازل ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت اسپری چسب اعلامیه گل پخش

قیمت اسپری چسب اعلامیه گل پخش ، با توجه به کیفیت عالی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و فروشگاه ابزار میهن با خرید اسپری چسب گل پخش به صورت آنلاین محصول را با ارسال فوری در کم ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کارتان تحویل می دهد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری چسب همه کاره گل پخش golpakhsh
CAPTCHA
صمدی در تاریخ پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ :
برای چسبوندن برگه روی کارتن خوبه ؟
سلام وقت بخیر بله میتونه برای لیبل چسباندن هم استفاده بشه
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح