جعبه حدیده قلاویز 32 عددی 3 تا 12 + قیمت عالی

دسته بندی : قلاویز
جعبه حدیده قلاویز 32 عددی 3 تا 12
1,370,000 تومان 1,290,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2490
جعبه حدیده قلاویز دارای 21 عدد قلاویز در سایزهای m3 ، m4،m5،m6،m8،m10،m12
دارای 7 عدد حدیده در سایزهای m3/0.5،m4/0.7،m5/0.8،m6/1,m8/1.25،m10/1.5،m12/1.75
رزوه سنج همراه جعبه حدیده قلاویز دارای تیغه 12 عددی برای اندازه گیری گام رزوه ها
دارای حدیده گیر و قلاویز گیر
دارای جعبه فلزی
کیفیت عالی hss
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه حدیده قلاویز

جعبه حدیده قلاویز 32 عددی ، یک مجموعه کامل از قلاویز و حدیده برای رزوه زنی می باشد که تقریبا در هر مکانی لازم می باشد. با داشتن یک جعبه حدیده قلاویز در منزل و یا کارگاه نیاز شما به حدیده کاری و قلاویز کاری تا حد زیادی در محدوده 3 تا 12 میلی متر را پوشش می دهد. مجموعه 32 عددی قلاویز و حدیده از فولاد بسیار با کیفیت ساخته شده که کیفیت بی نظیر آن مانع خوردگی و سایش در استفاده های طولانی مدت می شود و این یکی از ویژگی های جعبه حدیده قلاویز 32 پارچه محسوب می شود.

مجموعه حدیده قلاویز 32 عددی کامل ترین جعبه حدیده قلاویز برای انجام رزوه کاری

با استفاده از مجموعه 32 عددی قلاویز و حدیده به انواع حدیده و قلاویز در سایزهای مختلف و کاربردی  در یک مجموعه کامل دسترسی خواهید داشت و برای مصارف صنعتی و کارگاهی می توانید از آن استفاده نمایید. محتویات داخل جعبه حدیده قلاویز 32 پارچه دارای 21 عدد قلاویز دستی در 7 سایز و 7 عدد حدیده و 1 عدد دسته حدیده متناسب با سایزهای حدیده به همراه رزوه سنج استاندارد می باشد. در داخل محتویات جعبه حدیده قلاویز 32 عددی یک عدد پیچ گوشتی دو سو نیز می باشد.

تعداد قلاویز های این جعبه قلاویز حدیده و یا همان ست حدیده قلاویز با توجه به سیستم قلاویز کاری دستی  3 عدد است و شماره های ست به همراه گام مربوطه که استاندارد پیچ و مهره های میلیمتر موارد ذیل می باشد:

  • 0.5×3 میلیمتر
  • 0.7×4 میلیمتر
  • 0.8×5 میلیمتر
  • 1×6 میلیمتر
  • 1.25×8 میلیمتر
  • 1.25×9 میلیمتر
  • 1.5×10 میلیمتر
  • 1.75×12 میلیمتر

قطر سوراخ و فاصله بین گام های رزوه به میلیمتر  به صورت جداگانه نوشته شده است برای مثال قلاویز1.75*12 یعنی داخل سوراخ 12 میلیمتر قطر دارد و با گام های استاندارد 1.75 میلیمتر را رزوه می کند.

قلاویز و حدیده کاری چیست؟

قلاویز و حدیده ابزاری هستند که هر کدام برای کاری خاص طراحی شده اند به طور کل قلاویز و حدیده برای تراش دادن دنده های پیچ روی موادهایی مانند پلاستیک ، چوب و فلز استفاده می شود. کار قلاویز این است که می تواند داخل مهره ها را دنده کند اما حدیده بر خلاف قلاویز سطح بیرونی را در گام مشخص دنده می نماید. با استفاده از حدیده و قلاویز رزوه پیچ به راحتی ایجاد می شود. اگر شما با توجه به نوع شغلتان نیاز به رزوه کاری داشته باشید باید از ابزاری به نام ست قلاویز حدیده کمک بگیرید. حدیده و قلاویز برای مصارف روزانه و یا مصرف خانگی کاربردی ندارد اما از این ابزار می توان در صنایع خودرو سازی ، تعمیرات ناوگان ، حمل و نقل و ساخت و ساز های صنعتی بسیار استفاده نمود.

قلاویز و حدیده کاری چیست؟ قلاویز و حدیده برای تراش دادن دنده های پیچ روی پلاستیک و چوب استفاده می شود

انواع قلاویز نیز به دو دسته قلاویز دستی و قلاویز ماشینی تقسیم بندی می شوند که استفاده از قلاویز ماشینی نسبت به قلاویز دستی آسان تر بوده و به نیرو و زمان کم تری برای رزوه کاری نیاز دارد. کار با قلاویز دستی کمی سخت تر است برای مثال قطعه فلزی را ابتدا باید با دریل با توجه به سایز قلاویز سوراخ کنید و سپس قلاویز دستی را داخل سوراخی که توسط دریل ایجاد شده قرار دهید و تا 180 درجه برای ایجاد رزوه بچرخانید و سپس قلاویز را به دور برعکس چند بار بچرخانید قطعا با توضیحات کامل درباره قلاویز دستی متوجه سختی کار نسبت به قلاویز ماشینی خواهید شد.

جعبه حدیده قلاویز 32 عددی ، با در اختیار داشتن حدیده و قلاویز در سایز های مختلف و ابزارآلات کاربردی جهت رزوه کاری ، به عنوان بهترین حدیده  قلاویز 32 عددی در بازار شناخته شده است.

نکاتی که در رزوه کاری و قلاویز کاری باید بدانید

کار با حدیده و قلاویز برای رزوه تراشی باید نکات هایی رعایت شود که به شرح ذیل می باشد:
  • از ایجاد فشار روی قطعه در حین رزوه کاری و قلاویز کاری خودداری کنید چرا که باعث شکسته شدن قطعه و یا ناهموار شدن دنده ها می شود.
  • برای دنده کردن قطعات فولادی حتما به ابزار روغن بزنید.
  • برای دنده کردن قطعات آلومینیومی از نفت استفاده کنید.
  • برای دنده کردن برنج یا چدن بر خلاف قطعات فولادی از هیچ نوع روغنی استفاده نکنید.

نکات مهم در روزه کاری و حدیده کاری

خرید جعبه حدیده قلاویز 32 عددی 3 تا 12

مجموعه جعبه حدیده قلاویز 32 عددی شامل 21 عدد قلاویز در سایزهای m3 ، m4 ، m5 ، m6 ، m8 ، m10 ، m12  و 7 عدد حدیده در سایزهای 0.5 ، 0.7 ، 0.8 ،1.25 ، 1.5 ، 1.75 می باشد و با خرید حدیده قلاویز 32 عددی صاحب دسته حدیده و دسته قلاویز برای رزوه کاری نیز خواهید شد. فروشگاه ابزار میهن با ضمانت کیفیت ، این مدل جعبه حدیده قلاویز 32 عددی 3 -12 را به فروش می رساند بنابراین با خیالی آسوده می توانید یک ست حدیده و قلاویز را از این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری به قیمت مناسب خریداری کنید.

با خرید جعبه حدیده قلاویز به صورت اینترنتی محصول را با ارسال فوری دریافت نمایید.

قیمت جعبه قلاویز حدیده 32 عددی

قیمت جعبه قلاویز و حدیده 32 عددی با توجه به این که کیفیت بی نظیری نسبت به سایر جعبه قلاویز حدیده های موجود در بازار دارد و با توجه به تعداد اقلام های مصرفی قلاویز و حدیده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. فروشگاه ابزار میهن جدیدترین لیست قیمت مجموعه 32 عددی قلاویز و حدیده را در سایت اینترنتی خود قرار می دهد تا مشتریان گرامی با مشاهده لیست قیمت قلاویز و حدیده و مقایسه با سایر محصولات انتخاب آسان تری داشته باشند.

خرید ست قلاویز و حدیده 32 عددی در فروشگاه ابزار میهن به صورت آنلاین و حضوری با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه حدیده قلاویز 32 عددی 3 تا 12
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح