فازمتر ایران پتک 14 سانتی متر + قیمت مناسب

فازمتر ایران پتک 14 سانتی متر
60,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2417
دارای سری با الیاژ کروم وانادیوم
سری دوسو ترمینالی
ساخته شده جهت کار در محدوده ولتاژ 110تا 230
دارای نشانگر پرنور با کیفیت
طول میله 70 میلیمتر
دارای بدنه پلاستیک مقاوم در برابر ضربه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فازمتر کوتاه ایران پتک

فازمتر 14 سانت ایران پتک تولید شده توسط شرکت ایران پتک ، شرکت ایران پتک اقدام به تولید فازمتر جدید خود که دررده فازمترهای با کیفیت بازار قرار می گیرد نموده است. قیمت فازمتر ایران پتک در رده  فازمتر های ارزان قیمت بازار می باشد اما کیفیت بسیار بالایی دارد از این رو بسیار محبوب و پرفروش شده است.

فازمتر ایران پتک دارای سری دوسو از آلیاژ فولاد کروم-وانادیوم است که برای استحکام و دوام بیشتر تحت عملیات سختکاری قرار گرفته است.میله‌ی این فازمتر و تستر به صورت عایق با طول 14 سانتی‌متر ساخته شده است که قابلیت تعویض دارد. ضدضربه بودن و نشکن بودن دسته یکی از ویژگی های مهم این ابزار است. 
رنگ شفاف، جنس آلیاژ، فولاد کروم-وانادیوم نوع سری پیچ گوشتی طبق استاندارد ISO ساخته شده و مناسب کاربردهای الکترونیک، خانگی و عمومی است که تا محدوده‌ی فرکانس 50 تا 500 هرتز با ولتاژ : 110 تا 230 ولت کارایی دارد. در زمینه تشخیص فاز از نول در کارهای برقی میتوانید از ایمنی کار با برق اطمینان حاصل کنید.
با متصل شدن این فازمتر به جیب به وسیله گیره ای که دارد نگران افتادن فازمتر از جیبتان نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فازمتر ، مقاله فازمتر چیست و چه کاربردی دارد را مطالعه نمایید تا بهترین فازمتر را بر اساس نیاز کار خود خریداری کنید.

خرید فازمتر ایران پتک 14 سانتی متر

برای خرید فازمتر ایران پتک از فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی فروش ایران پتک می توانید به دو صورت خرید اینترنتی ،خرید حضوری فازمتر انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید فازمتر ایران پتک به صورت آنلاین می باشد چرا که محصول را در کم ترین زمان تحویل می گیرید و در هزینه اضافه نیز صرفه جویی می کنید.

فروشگاه ابزار میهن با داشتن نماد الکترونیکی خریدی مطمعن و آسان را برای شما فراهم می کند و همه محصولاتش با تضمین کیفیت ارسال می شود.

قیمت فازمتر ایران پتک

قیمت فازمتر ایران پتک خوشبختانه با توجه به کیفیتش ، مقرون به صرفه است و به عنوان فازمتر ارزان قیمت و با کیفیت عالی در بازار شناخته شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. ابزار میهن جهت کسب رضایت مشتریان فازمتر ایران پتک را با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد فازمتر ایران پتک 14 سانتی متر ( کوتاه )
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح