اسپری جوشکاری co2 اوکی مدل anti spatter و کاربرد و ویژگی ها + قیمت عالی

اسپری جوشکاری co2 اوکی ok
77,000 تومان
کارتن 40 عددی
2,800,000 تومان
قیمت هر عدد : 70,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2286
اسپری جوشکاری co2 اوکی از جرقه زدن و پاشش ذرات ریز بر روی قطعات در حین جوشکاری جلوگیری می کند.
روان سازی مسیر سیم جوش و جلوگیری از مسدود شدن مسیر گاز co2
بدون روغن سیلیکون و مناسب برای جوشکاری co2
بدون مواد از بین روند ازن
حجم 300 میلی لیتر
جلوگیری از اکسید شدن جوش
کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری جوشکاری co2 چیست ؟

 استفاده از گاز co2 برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت می باشد. در حین جوشکاری فلزات ، با پاشش قطعات ریز روی فلز ، قطعا کیفیت کارکاهش پیدا می کند و برای پاکسازی این ذرات ریز چسبیده به فلز باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید.به همین دلیل برای جوشکاران اسپری به نام اسپری ضد جرقه co2 تولید شده که با استفاده از آن مانع  پاشش ذرات ریز روی فلزات می شود و عمل جوشکاری به خوبی انجام می گردد.

اسپری جوشکاری co2 چیست؟

به طور کل اسپری جوشکاری co2 ، اسپری ضد جرقه و یا اسپری آنتی اسپاتر اسپری است که برای جلوگیری از پاشش ذرات ریزبر روی صفحه فلزی در حین جوشکاری استفاده می شود. یکی از بهترین اسپری Co2 در بازار اسپری co2 اوکی است که برای روان سازی مسیر سیم جوش و جلوگیری از مسدود شدن مسیرگاز Co2 استفاده می شود برند اوکی از برندهای معتبریست که تمامی محصولات خود را از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید نموده است.


بر روی فلزات سخت و حتی فلزها با ضخامت کم باید از این نوع اسپری جوشکاری co2 استفاده شود در غیر این صورت زمان جوشکاری فلز ذرات ریز بر روی فلزات پاشش می کنند و کیفیت کار را کاهش می دهد و جوشکار باید علاوه بر پاکسازی ذرات زمان و هزینه زیادی را صرف کند. به همین دلیل اسپری به نام اسپری ضد جرقه و یا اسپری جوشکاری Co2 تولید و روانه بازارشد.

کاربرد ومزایای اسپری جوشکاری co2 ، برای کار جوشکاری بسیار زیاد است به همین دلیل محبوبیت خاصی بین جوشکاران دارد.

اسپری ضد جرقه co2 اوکی ، از جرقه زدن و پاشش ذرات بر روی قطعات جلوگیری کرده و از دهانه ی تورچ اسپری می شود و این کار موجب روان سازی مسیر سیم co2 شده و مانع تنگ شدن مسیر گاز می شود و اسپری co2  اوکی به عنوان بهترین اسپری جوشکاری co2 در بازار شناخته شده است. .

اسپری جوشکاری co2 اوکی ok

اسپری جوشکاری co2 اوکی که به اسپری ضد جرقه co2 معروف است برای جوشکاری آسان با ظرافت بالا استفاده می شود. اسپری جوشکاری co2 ، از چسبانده شدن ذرات ریز جوشکاری روی قطعات جلوگیری می کند و باعث روان سازی مسیر سیم جوش co2 می شود. استفاده از اسپری جوشکاری اوکی ، از تنگ شدن مسیر گاز co2 جلوگیری می کند.

اسپری جوشکاری co2 اوکی بهترین اسپری جوشکاری

شرکت اوکی تولید کننده اسپری co2 با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار است ، این مدل اسپری اوکی طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از اسپری جوشکاری اوکی مدل co2 anti spatter ، بهترین عملکرد را برای جوشکاری به عمل می آورد بنابراین اگر برای جوشکاری به یک اسپری ضد پاشش جوشکاری نیاز دارید ، اسپری اوکی گزینه مناسبی می باشد.

اسپری اوکی با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسبش باعث ایجاد رقابت بین سایر برندهای اسپری co2 در بازار شده است.

کاربرد اسپری جوشکاری co2 اوکی

جوشکارها با چند روش می توانند جوشکاری را انجام دهند آن ها می توانند از اسپری گاز بی اثر mig و یا جوشکاری قوس فلزی گاز gmaw استفاده کنند.اما بهترین روش برای جوشکاری ، با اسپری co2 است چرا که با اسپری co2 از پاشش ذرات ریزبر روی قطعات در حین جوشکاری جلوگیری می کند و مانع مسدود شدن مسیر گاز co2 می شود و این یکی از کاربردهای مهم اسپری co2 می باشد.

کاربرد اسپری جوشکاری co2 در حین جوشکاری

کاربرد اسپری جوشکاری co2 به شرح ذیل می باشد:

  • اسپری co2 اوکی ، مانع چسبانده شدن ذرات ریز در حین جوشکاری به دهانه تورچ می شود.
  • روان سازی مسیر سیم جوش co2 با استفاده از اسپری co2
  • جلوگیری از تنگ شدن مسیر گاز co

ویژگی و مزایا استفاده از اسپری جوشکاری Co2 اوکی

جوشکارها برای انجام جوشکاری همواره به یک اسپری co2 نیاز دارند. مزایای اسپری جوشکاری co2 باعث شده تا جوشکاران از این نوع اسپری مخصوص جوشکاری به خوبی استقبال کنند و برای جوشکاری دقیق از اسپری ضد پاشش جوشکاری استفاده کنند.
ویژگی و مزایا اسپری چوشکاری co2
مزایا اسپری جوشکاری co2 به شرح ذیل می باشد:
  • یه هیچ عنوان پاشش جوش روی قطعه نمی ماندو از پاشش ذرات ریز بر روی قطعات جلوگیری می کند.
  • ماندگاری بالا
  • بدون روغن و سیلیکون
  • جلوگیری از اکسید شدن جوش
  • مانع چسبیده شدن مذاب های جوش بر روی سر تورچ
  • اسپری جوشکاری ، به محیط  زیست هیچ آسیبی نمی رساند.
  • جلوگیری از هزینه های اضافه با استفاده از اسپری co2

خرید عمده و جزیی اسپری جوش co2

فروشگاه ابزارمیهن انواع اسپری جوشکاری با برندهای معتبر مانند اسپری جوشکاری co2 اوکی را با قیمت عمده به صورت عمده و تکی به فروش می رساند.

با خرید اینترنتی اسپری جوشکاری co2 ok از فروشگاه ابزارمیهن علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اضافه از اتلاف زمان نیز جلوگیری می شود و با ارسال فوری اسپری جوش co2 را در محل کار خود تحویل بگیرید.

برای اطلاع از لیست قیمت عمده اسپری Co2 اوکی با دفتر فروشگاه تماس حاصل نمایید.

خرید عمده و جزیی اسپری جوشکاری اوکی Co2

خرید اینترنتی اسپری جوشکاری co2 اوکی

با توجه به استقبال شما مشتریان گرامی از کیفیت بالای محصولات ابزار میهن ، فروشگاه ابزار میهن با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خریدی امن و آسان را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

شما می توانید با مطالعه مشخصات و قیمت اسپری co2 و مشاهده تصاویر اسپری co2 اوکی در زوایای مختلف و مقایسه با سایر محصولات مشابه ، اقدام به خرید اینترنتی اسپری جوشکاری co2 نمایید.

ابزار میهن برای کسب اطمینان بیشتر شما عزیزان در پایین صفحه ابزار میهن نماد الکترونیکی را دریافت نموده تا خریداران با اطمینان کامل خرید خود را به ثبت برسانند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری جوشکاری co2 اوکی ok
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح