مینی فرز دسته کوتاه اس تی ای ag602 sta

برند : اس تی ای
دسته بندی : فرز اس تی ای
گارانتی : دارای گارانتی 6 ماه شرکت گل ابزار درخشان
کد یکتای این محصول : 2167
مینی فرز دسته کوتاه ag602 ، با توان 900 وات مناسب برای انجام فرزکاری روی قطعات فلزی می باشد
دارای کلید نگه دارنده جهت سهولت در تعویض صفحه سنگ
مجهز به بلبرینگ ضد گرد و غبار
دارای دسته جانبی جهت استفاده چپ گرد یا راستگرد
قاب محافظ دیسک و برش ساب
قابلیت برشکاری و صیقلی نمودن سطوح
کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرز ابزاریست برقی و کاربردی که نسبت به فرزها از قدرت و حجم کوچک تری برخوردارند. امروزه با تولید انواع مینی فرز ، مینی فرز دسته کوتاه و مینی فرز دسته بلند شاهد فروش مینی فرزها در بازار با برندهای مختلف هستیم. فروشگاه ابزار میهن در این صفحه شما را با بهترین مینی فرز دسته کوتاه با برند sta آشنا می کند این فروشگاه ، شرکت اس تی ای sta را جزء بهترین تولید کننده ابزارآلات برقی می داند .

مینی فرز sta ag602

مینی فرز دسته کوتاه اس تی ای ag602 sta ، یکی از بهترین مینی فرز تولید شده توسط شرکت اس تی آ می باشد. مینی فرز sta ag602 ، با توان 900 وات قابلیت فرزکاری روی قطعات فلزی و غیرفلزی را دارد این نوع مینی فرز دسته کوتاه sta دارای قطر صفحه 115 میلی متر است و با سرعت چرخش 11000 دور در دقیقه فلزات را به خوبی برش می دهد. شرکت sta ، جهت ایمنی بیشتر کاربر یک قاب محافظ بر روی مینی فرز 900 وات اس تی ای تعبیه نموده که از پرتاب شدن جرقه ها در حین برشکاری جلوگیری می کند. مینی فرز اس تی ای مدل ag602 ، تحت استاندارد ce اروپا ساخته شده و از نظر کیفیت با توجه به قیمت مناسبش حرف اول را در بازار رقابتی می زند. از دیگر وبژگی های منحصر این محصول می توان به دسته جانبی ارگونومیک روی مینی فرز اشاره نمود که قابلیت جا به جایی به سمت بدنه چپ و یا راست مینی فرز را دارد این ویژگی دقت و تسلط کاربر را در حین کار افزایش می دهد. مینی فرز دسته کوتاه اس تی ای ag602 sta ، از بدنه ای بسیار محکم با وزن بسیار سبک ساخته شده و کاربر می تواند استفاده طولانی مدتی از این نوع مینی فرز داشته باشد.

اگر به مینی فرز دسته بلند نیاز دارید مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 sta پیشنهاد می شود.

قیمت مینی فرز اس تی ای ag602

مینی فرز اس تی ای ag602 ، ارزان ترین مینی فرز بازار با کیفیت عالی می باشد. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش محصولات sta ، قیمت مینی فرز اس تی ای را بسیار مناسب در نظر گرفته تا خریداران گرامی با کم ترین هزینه صاحب بهترین مینی فرز شوند.

با خرید اینترنتی مینی فرز اس تی ای مدل sta ag602 از فروشگاه ابزار میهن ، محصول را در کم ترین زمان ممکن بدون اتلاف هزینه اضافه درب منزل و یا کارگاهتان تحویل بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز دسته کوتاه اس تی ای ag602 sta
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح