مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 sta

برند : اس تی ای
دسته بندی : فرز اس تی ای
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماه شرکت گل ابزار درخشان
کد یکتای این محصول : 2166
مینی فرز دسته بلند اس تی آ ، دارای توان 1100 وات میباشد
دستگاه کوچک و کاربردی با وزن کم
مجهز به بلبرینگ ضد گرد و غبار و یک ذغال اضافه
دسته ضد تعریق از جنس tpr
دارای دسته جانبی جهت استفاده چپ گرد یا راست گرد
قابلیت تعویض آسان صفحه برش
کلید همراه با قفل کن
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرزها ابزارآلاتی هستند که برای برش ، سایش و پرداخت کاری قطعاتی همچون فلزات مورد استفاده قرارمی گیرند. نمونه کوچک تر فرزها ، مینی فرز است که به دو بخش مینی فرز دسته بلند ، مینی فرز دسته کوتاه تقسیم بندی می شوند و مهم ترین تفاوت آن ها با فرزها در ابعاد و قدرت فرز می باشد. شرکت sta یکی از برندهای شناخته شده بازار است که انواع مینی فرز از جمله مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 sta را با قدرت بسیار عالی برای سایش و پرداخت کاری فلزات تولید و با قیمت مناسب عرضه بازار نموده است . کسانی که برای برش و پرداخت کاری به مینی فرز دسته بلند با کیفیت نیاز دارند ، خرید مینی فرز دسته بلند اس تی ای sta پیشنهاد می شود. اگر درباره ویژگی مینی فرز sta اطلاعات کامل ندارید فروشگاه ابزار میهن از کاربرد و ویژگی این نوع مینی فرز به طور کامل شرح داده است بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

مینی فرز دسته بلند sta

مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 sta ، با قدرت 1100 وات عمل فرزکاری را به خوبی انجام می دهد. قطر دیسک قابل نصب روی این نوع مینی فرز دسته بلند اس تی آ ، 115 میلی متر است که با چرخش 8000 دور در دقیقه فلز و قطعات غیر فلزی را برش می دهد. شرکت اس تی ای sta برای تولید مینی فرز دسته بلند sta ag603 ، از با کیفیت ترین آرمیچر و بالشتک های صنعتی تحت استاندارد ce اروپا استفاده نموده که طول عمر مینی فرز را در استفاده طولانی مدت افزایش می دهد. هدف این شرکت کسب رضایت مشتریان از خرید مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 ، می باشد به همین دلیل علاوه بر توجه به کیفیت محصول ، قیمت مینی فرز اس تی ای را نیز بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر محصولات مشابه در نظر گرفته است.


از دیگر ویژگی مینی فرز اس تی آ مدل ag603 ، می توان به قاب محافظی که روی مینی فرز تعبیه شده اشاره نمود این قاب ، از پرتاب شدن جرقه و براده ها در حین برش جلوگیری می کند و ایمنی فرد را در حین فرزکاری تامین می نماید البته برای انجام برش با دستگاه مینی فرز حتما از عینک و دستکش مخصوص استفاده کنید تا میزان احتمالی خطرات در حین کار کاهش یابد. دسته جانبی که بر روی مینی فرز sta تعبیه شده قابلیت نصب بر هر دو جهت مینی فرز را دارد این دسته جانبی به دلیل طراحی ارگونومیک ، مانع خستگی دست کاربر می شود و دقت و تسلط کاربر را نیز افزیش می دهد.همچنین قفل کن اتوماتیک جهت سهولت در تعویض صفحه ، از دیگر ویژگی های این محصول پرفروش محسوب می شود.

اگر به مینی فرز دسته کوتاه نیاز دارید ، فرز دسته کوتاه اس تی ای ag601 sta پیشنهاد می شود.

فرشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش محصولات sta ، مینی فرز دسته بلند اس تی ای مدل ag603 را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری با ارسال فوری به فروش می رساند.

قیمت مینی فرز اس تی ای مدل ag603

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد شرکت اس تی آ ، علاوه بر توجه به کیفیت مینی فرز به قیمت مینی فرز sta نیز توجه ویژه ای داشته و با مناسب ترین قیمت این مدل مینی فرز دسته بلند sta را به بازار عرضه نموده است. برای خرید مینی فرز دسته بلند اس تی ای مدل ag603 ، حتما به نمایندگی فروش محصولات sta مراجعه نمایید. فروشگاه ابزار میهن یکی ازنمایندگی محصولات sta در تهران می باشد و قیمت مینی فرز دسته بلند sta ag603 را با ارزان ترین قیمت و تضمین اصالت کالا به فروش می رساند. این فروشگاه مینی فرز های قدرتمند و باکیفیت دیگر همچون مینی فرز رابین 750 وات rabin r3017 را با قیمت مناسب موجود دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز دسته بلند اس تی ای ag603 sta
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح