پروفیل بر 5198c توسن پلاس tosan plus

دسته بندی : اره توسن پلاس
کد یکتای این محصول : 2130
توان 2200 وات واقعی
توانایی برش آهن، استیل و آلومینیوم
برش تا زاویه 45 درجه
کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار
مجهز به قفل ایمنی کلید برق
مجهز به پیچ تنظیم ارتفاع باز جهت استفاده حداکثر از صفحه برش
قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

پروفیل بر توسن پلاس 5198C TOSAN PLUS ، یکی از ابزارآلات برقی و پرکاربرد تولید شده توسط شرکت توسن پلاس می باشد . شرکت توسن ویژگی ها ی مهم و پرکاربردی را در این پروفیل بر 5198c توسن جای داده است . این اره پروفیل بر ، انرژی مورد نیاز خود را به وسیله برق شهری تامین می کند و با توان 2200 وات و دور موتور 3800 دور در دقیقه به راحتی می تواند سطوحی مانند آلومینیوم ، آهن و استیل را برش دهد . پروفیل بر توسن پلاس 2200w ، از ویژگی های بسیار مهم دیگری نیز برخوردار است این اره پروفیل بر 5198c توسن ، قابلیت برش با زاویه 45 درجه را نیز دارا می باشد . در هنگام برش با پروفیل بر توسن ممکن است گردو غبارهایی ایجاد شوند که شرکت توسن برای جلوگیری از این گونه گردو غبار یک دیواره محافظ جهت جلوگیری از پرتاب براده و یک کلید برق مقاوم در برابر گردو غبار و ایمنی بیشتر کاربر تعبیه نموده است . پروفیل بر توسن پلاس ، دارای یک قفل ایمنی می باشد که باعث افزایش ایمنی کاربر می گردد .
قیمت پروفیل بر توسن 5198C ، بر اساس کیفیت و کارایی بسیارش ، مناسب بوده و می توان گفت یکی از بهترین اره پروفیل بر برقی مدل 5198C توسن پلاس می باشد . بنابراین خرید پروفیل بر توسن پلاس 5198C TOSAN PLUS ، یک انتخابی مناسب و مقرون به صرفه ای برای مصرف کننده است .

ارسال نظر / پرسش در مورد پروفیل بر 5198c توسن پلاس tosan plus
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح