دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ronix 8512

گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس
کد یکتای این محصول : 2042
موتور بسیار پر قدرت صنعتی
باطری لیتیوم -یون بسیار با کیفیت
گیربکس دو دور صنعتی برای عملکرد بهتر در حین پیچ کاری و سوراخکاری
بورد الکترونیکی
چراغ LED پر نور
بدنه ی بسیار مقاوم و ضد ضربه
وزن سبک یک کیلوگرمی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ابزار شارژی قدرتمندیست که برای سوراخکاری سطوح و باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها استفاده می شود و انرژی موردی نیاز خود را از طریق باطری لیتیوم -یون که در برابر فشار و حرارت مقاوم است تامین می کند . با استفاده از پیچ گوشتی شارژی ronix ، کاربر می تواند پیچ و مهره ها را با سرعت بالایی باز و بسته کند در صورتی که استفاده از پیچ گوشتی دستی ، زمان زیادی را از کاربر می گیرد و این یکی از مزیت های پیچ گوشتی شارژی می باشد . دریل پیچگوشتی شارژی ronix 8512 ، علاوه بر پیچ کاری قابلیت سوراخکای به صورت چپگرد راستگرد در سطوحی مانند چوب و فلز را با قطر 25 و 10 میلیمتر دارد . همچنین یک سیستم جریان هوا بر روی دریل پیچ گوشتی 8512 ronix تعبیه شده که مانع داغ شدن بیش از حد موتور دریل پیچ گوشتی در استفاده های طولانی مدت می شود و همین ویژگی طول عمر این ابزار شارژی را افزایش می دهد .
قیمت دریل شارژی 8512 رونیکس بر اساس کیفیت مطلوبش و نسبت به سایر محصولات مشابه هم رده ی خود مقرون به صرفه می باشد بنابراین اگر به یک دریل پیچگوشتی با کیفیت  و کاربردی نیاز دارید خرید دریل پیچ گوشتی رونیکس انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ronix 8512
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح