دریل چکشی شارژی ماکیتا 8271dwae makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : دریل ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت تیوا
کد یکتای این محصول : 1952
باتری نیکل کادمیوم
سه نظام 10 میلی متری اتوماتیک
مجهز به گیربکس دو سرعته جهت عملکرد بهتر دستگاه
قابلیت سیستم چرخش سوراخکاری به سمت چپ و راست
قابلیت سوراخکاری به دو حالت مختلف چکشی و ساده
وزن سبک و حجم کوچک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل چکشی شارژی ماکیتا 8271DWAE MAKITA ،از کیفیت و سرعت عمل بسیار بالایی در حین دریل کاری برخوردار است ، دریل شارژی ماکیتا 12 ولت در دو حالت مختلف چکشی و ساده می تواند سطوحی مانند چوب و فلز را سوراخکاری نماید این دریل با قابلیت حالت چرخش چپگرد راستگرد توانایی سوراخکاری به صورت چپ و راست را دارد . دریل ماکیتا، انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری نیکل کادمیوم تامین می کند و دیگر نیاز به کابل برق و کلید پریز برق ندارد . دریل چکشی شارژی ماکیتا با قدرت 19500 ضربه در دقیقه به صورت چکشی می تواند انواع سطوح را سوراخکاری کند  همچنین دارا بودن گیربکس دو سرعته این دریل چکشی شارژی ماکیتا 8271DWAE MAKITA موجب عملکرد بهتر دستگاه در حین کارمی گردد . شرکت ماکیتا از بهترین مواد اولیه برای ساخت قطعات این دریل چکشی شارژی استفاده نموده تا کاربران بتوانند استفاده های طولانی مدتی از دریل شارژی 12 ولت داشته باشند به همین دلیل دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا می باشد .
قیمت دریل شارژی ماکیتا 8271 ، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است کاربران می توانند با خرید دریل شارژی 12 ولت ماکیتا یک انتخاب ایده آلی داشته باشند از این دریل می توان به عنوان دریل شارژی خانگی  مناسب نیز استفاده نمود .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی شارژی ماکیتا 8271dwae makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح