دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا df030dwe makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : دریل ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1931
مجهز به باتری لیتیوم بسیار مقاوم در برابر حرارت
کنترل 2 سرعته جهت تنظیم سرعت چرخش دریل در حین پیچ کاری
سیستم چرخش سوراخکاری در دو جهت چپ و راست
مجهز به کنترل ترکمتر 18 حالته
چراغ پر نور led
قابلیت سوراخکاری در چوب و فلز
سه نظام 10 میلیمتری اتوماتیک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع مختلف دریل،مانند دریل برقی و دریل شارژی در بازار موجود هستند که هر کدام کاربردهای خاصی را برای انجام دریل کاری ارائه می دهند. دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا DF030DWE MAKITA،انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم بسیار قوی تامین می کند که همین امر سهولت کاربر را در حمل و جابه جایی فراهم می نماید زیرا این دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا  دیگر نیازی به کابل برق و پریز برق ندارد،برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها دیگر نیازی به روش های قدیمی (پیچ گوشتی دستی ) نمی باشد. دریل پیچ گوشتی 10.8 ولت ماکیتا می تواند انواع پیچ ها را با قابلیت چپگرد راستگرد با سرعت بسیار بالایی باز و بسته کند و همین امر موجب صرفه جویی در وقت کاربر نیز می گردد . شرکت ماکیتا یک چراغ LED  پرنور بر روی این پیچ گوشتی شارژی ماکیتا تعبیه نموده که مناسب کسانی که در محیط های تاریک و کم نور مشغول به فعالیت هستند می باشد از دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا DF030DWE MAKITA به عنوان دریل خانگی مناسب نیز می توان استفاده نمود شرکت ماکیتا سعی بر آن داشته که از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت این دریل شارژی استفاده نماید تا کاربران بتوانند استفاده های طولانی مدتی از این ابزار شارژی داشته باشند . وزن سبک دریل پیچ گوشتی شارژی makita از دیگر ویژگی های مهم این ابزار شارژی است که موجب عدم خستگی کاربر در استفاده های طولانی مدت می گردد .
قیمت دریل شارژی ماکیتا df030dwe بسیار مناسب و مقرون به صرفه است بنابراین ما به  کسانی که به یک دریل پیچ گوشتی کارآمد نیاز دارند خرید دریل شارژی df030dwec ماکیتا را معرفی می کنیم .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا df030dwe makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح