مینی فرز ماکیتا 9554hn makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : فرز ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1929
موتور قدرتمند با توان 710 وات
طراحی بسیار ساده و کم حجم
حفاظ جهت ایمنی بیشتر کاربر
مجهز به یک دسته جانبی ارگونومیک است با قابلیت نصب در سه حالت متفاوت
مناسب برای کارهای آهنگری ، ساختمانی و سنگبری
وزن بسیار سبک و قابل حمل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرز همان فرز است اما از ابعاد و حجم کوچکتری برخوردار می باشد . مینی فرز ماکیتا 9554hn makita ، یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیتی می باشد که توسط شرکت ماکیتا تولید و در بازار به فروش می رسد .حجم کوچک  مینی فرز 9554 ماکیتا هیچ تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد دستگاه نمی گذارد بلکه باعث تسلط بیشتر کاربر در حین فرز کاری می گردد . مینی فرز 115 میلی متری ماکیتا انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می کند و برای کارهای آهنگری ، سنگبری و ساختمانی بسیار پر کاربرد است . وزن سبکش باعث شده تا کاربر بتواند این مینی فرز 9554hn ماکیتا را به راحتی با خود حمل و جابه جا نماید . شرکت ماکیتا جهت سهولت کاربر یک دسته جانبی ارگونومیک بر روی این ابزار تعبیه نموده که قابلیت نصب در سه حالت مختلف را دارد . همچنین این شرکت از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت دستگاه مینی فرز ماکیتا استفاده نموده تا کاربر بتواند استفاده های طولانی مدتی از این ابزار برقی داشته باشد و شامل گارانتی 12 ماهه شرکت تیوا صنعت نیز شده است .
قیمت مینی فرز ماکیتا 9554 ماکیتا نسبت به کیفیت مطلوبش مناسب و مقرون به صرفه است بنابراین ما به کسانی که به یک فرز کوچک و اما کاربردی نیاز دارند خرید مینی فرز 9554hn ماکیتا را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی راهنمای خرید مینی فرز را مطالعه نمائید .

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز ماکیتا 9554hn makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح