فرز انگشتی حکاکی 165 پارچه سیلور + بهترین قیمت

برند : سیلور
دسته بندی : فرز سیلور
ست فرز انگشتی حکاکی 165 پارچه gtp01a31 سیلور silver
3,010,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1752
فرزحکاکی 165 پارچه سیلور ، با توان 130 وات مناسب برای حکاکی روی شیشه و چرم و طلاسازی و نقره سازی است
کلید کنترل سرعت ( دیمردار )
سرعت آزاد این دستگاه 8000-33000 دور در دقیقه
دارای شلنگ خرطومی و سایر اقلام همراه
کولت با کیفیت 3 میلی متری
کم صدا و لرزش بسیار کم جهت دقت بیشتر
ضمانت اصلی و معتبر شرکت سیلور
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرزحکاکی 165 پارچه سیلور ، بهترین فرزحکاکی روی چوب ، سنگ ، شیشه می باشد و با توان 130 وات و سرعت آزاد 8000 -33000 دور در دقیقه عملکرد عالی برای فرزکاری ، سوراخکاری و صیقل کاری دارد. فرزانگشتی 165 پارچه سیلور ، دارای کلید کنترل سرعت می باشد و کاربر به راحتی می تواند سرعت فرز را در حین کار تغییر دهد .

فرز حکاکی 165 پارچه سیلور

لوازم جانبی این فرز حکاکی شامل موارد ذیل می باشد:

یک دستگاه فرز انگشتی ، شلنگ خرطومی ، 24 عدد سنباده رولی ، یک عدد پولیش پارچه ، 5 عدد پولیش نرم ، 1 عدد پولیش سوزنی ، 1 عدد پولیش سخت ، 6 عدد مته hss ، 2 عدد سنباده میله ای ، 7 عدد الماس بر ، 6 عدد سنگ سنباده آلومینیوم اکسیر به همراه پد میله ای ، 6 عدد سمباده الومینیوم اکسید ، 4 عدد سمباده سیلیون به همراه پد میله ای ، 6 عدد سمباده سیلیکون بدون پد میله ای ، 3 عدد فرچه نایلونی ، 3 عدد فرچه استیل ، 3 عدد فرچه برنجی ، 2 عدد پولیش ترکیبی ، 68 عد صفحه برش ، 4 عدد کولت کروم ، 4 عدد مهره ، 5 عدد صفحه برش فایبر گلاس ، 1 عدد آچار تنظیم و یک عدد سنگ سمباده کاریبر

کوچک ترین فرز مینیاتوری ، ست فرز انگشتی حکاکی 12 پارچه 18 وات gtp01a13 سیلور -silver است و برای کسانی که به کارهای حکاکی سبک می پردازند مناسب می باشد. بسیاری از افراد نیز برای فرزکاری ،  فرز حکاکی شارژی را ترجیح می دهند به همین دلیل شرکت سیلورفرز انگشتی حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور silver را تولید نموده که انرژی مصرفی خود را برخلاف فرزحکاکی های دیگر از طریق باطری تامین می کند.

قیمت فرز حکاکی سیلور 165 پارچه

قیمت فرزحکاکی 165 پارچه سیلور با توجه به کیفیت و کارایی مطلوبش نسبت به سایر محصولات مشابه خود مقرون به صرفه می باشد. ابزارمیهن خرید فرزحکاکی سیلور را به کسانی که به یک فرزحکاکی با لوازم جانبی های متفاوت نیاز دارند پیشنهاد می کند.

نمایندگی فرز انگشتی سیلور

فروشگاه ابزارمیهن نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور می باشد و انواع فرزحکاکی با برند سیلور را به قیمت مناسب و با گارانتی طولانی مدت به مشتریان گرامی ارائه می دهد و مشتریان می توانند با خرید اینترنتی فرز حکاکی سیلور ، از ابزار میهن در وقت و هزینه اضافه صرفه جویی نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد ست فرز انگشتی حکاکی سیلور 165 پارچه gtp01a31 silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح