فرز انگشتی حکاکی 219 پارچه سیلور + قیمت عالی

برند : سیلور
دسته بندی : فرز سیلور
کد یکتای این محصول : 1750
فرز حکاکی انگشتی 219 پارچه سیلور دارای موتور قدرتمند با توان 135 وات می باشد
شلنگ خرطومی با پایه نگهدارنده
کلید سرعت الکترونیکی جهت تغییر سرعت
سرعت آزاد فرزحکاکی 219 پارچه سیلور ، 8000-33000 دور در دقیقه
عدم ایجاد لرزش و صدای کم جهت تسلط و دقت بیشتر در حین کار
کولت با قطر 3 میلی
گارانتی اصلی شرکت سیلور
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرز حکاکی ابزاریست که در دسته بندی ابزارآلات برقی قرار دارد و برای کارهای صیقل کاری، ساب ، منبت کاری و قالب سازی استفاده می شود. فرزحکاکی سیلور،از بهترین فرز مینیاتوری های بازار است که در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. از فرز سیلور می توان به فرز حکاکی 219 پارچه سیلور اشاره نمود که با قدرت 135 وات و سرعت آزاد 8000 الی 33000دور در دقیقه برای سوهان کاری ، برش دادن دقیق ، صیقل سازی سطوح فلزی و چوبی استفاده می شود. ست فرز حکاکی 219 پارچه سیلور ، دارای 219 عدد لوازم های کارربردی برای حکاکی و کارهای مختلف است و کاربر می تواند قطعات مختلف را روی فرز انگشتی به راحتی نصب کند.

قیمت فرز حکاکی سیلور 219 پارچه

بسیاری از کاربران در جستجوی فرز حکاکی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.فرزحکاکی سیلور 219 پارچه از جمله فرزحکاکی است که علاوه بر کیفیت و قدرت فوق العاده اش قیمت مناسبی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد و کاربران می توانند در فروشگاه ابزار میهن انواع فرز حکاکی را با مشخصات کامل و لیست قیمت فرزحکاکی سیلور را مشاهده نمایند و خرید فرز حکاکی سیلور را با مقایسه سایر محصولات به صورت اینترنتی انجام دهند.شرکت سیلور تمامی محصولات فرز حکاکی سیلور را با گارانتی طولانی مدت عرضه می کند.

اگر به یک فرز مینیاتوری برای کار سبک تر نیاز دارید خرید ست فرز انگشتی حکاکی 12 پارچه  سیلور18 وات gtp01a13 -silver پیشنهاد می شود.

نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور

برای خرید فرز حکاکی سیلور حتما به نمایندگی فروش فرز حکاکی سیلور ابزار میهن مراجعه نمایید.ابزار میهن همه محصولات سیلور را با تضین اصالت کالا و قیمت مقرون به صرفه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد فرز انگشتی حکاکی ست 219 پارچه gtp01a25 سیلور silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح