فرز انگشتی گلو کوتاه نک دیمردار nek 6506sg

برند : نک
دسته بندی : فرز نک
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماه
کد یکتای این محصول : 1708
موتور بسیار قدرتمند 650 وات
کنترل سرعت دیمردار
کولت 6 میلیمتری
عینک محافظ با کیفیت
ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه
مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرزها انواع مختلفی دارند مانند فرز انگشتی ، فرز آهنگری ، فرزسنگبری و ... که هر کدام کاربردهای متفاوتی را انجام می دهند . یکی از محصولات پر فروش شرکت نک ، فرز انگشتی گلو کوتاه نک 6506sg است که می تواند اشکال مختلفی را بر روی چوب ایجاد کند و حتی سطوح فلزی را صاف و صیقلی کند . این فرز انگشتی گلوکوتاه نک ، وزن سبک و حجم کوچکی دارد به طوری که به راحتی در دست قرار می گیرد و حجم کوچکش تسلط و دقت کاربر را در حین فرزکاری افزایش می دهد . فرز گلو کوتاه nek ، دارای کنترل سرعت ( دیمردار ) است و کاربر می تواند میزان سرعت فرز را در حین فرزکاری کنترل کند . همچنین شرکت نک ،  همراه این فرز انگشتی یک عینک محافظ نیز قرار داده که ایمنی کاربر را افزایش می دهد .
فرز انگشتی گلو کوتاه 6506sg nek ، از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین فرز انگشتی های موجود در بازار معرفی شده است بنابراین اگر به یک فرز انگشتی گلو کوتاه قدرتمند و با کیفیت نیاز دارید خرید فرز انگشتی گلوکوتاه نک مدل 6506sg انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی است .

ارسال نظر / پرسش در مورد فرز انگشتی گلو کوتاه نک دیمردار nek 6506sg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح