فرز انگشتی حکاکی تک 135 وات سیلور + ارزان ترین قیمت

برند : سیلور
دسته بندی : فرز سیلور
فرز انگشتی حکاکی تک 135 وات سیلور silver
1,380,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1664
فرزحکاکی انگشتی تک سیلور ، با قدرت 135 وات عملکرد عالی برای کارهای ظریف کاری دارد
دارای دستگاه دیمردار ، که سرعت فرز را تغییر می دهد
سرعت گردش آزاد 8000 -30000دور در دقیقه
دارای کولت با قطر 3 میل
صدای بسیار کم و بدون ایجاد لرزش دستگاه
دارای گارانتی معتبر و طولانی مدت شرکت سیلور
این دستگاه ، شلنگ خرطومی ندارد
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
فرزحکاکی تک 135 وات سیلور ، برخلاف فرزحکاکی های مشابه خود از اقلام همراه و لوازم جانبی های مختلف برخوردار نمی باشد و فقط دارای یک دستگاه فرزحکاکی است .با استفاده از کلید کنترل سرعت در این مدل فرزانگشتی 135 وات سیلور ، کاربر می تواند میزان سرعت دستگاه فرز را در حین کار ، تغییر دهد. اگر برای سوراخکاری ، صیقل کاری و کارهای ظریف کاری به لوازم جانبی های مختلفی نیاز دارید خرید ست فرز انگشتی حکاکی 70 پارچه GTP01A16 سیلور silver ، ست فرز انگشتی حکاکی 244 پارچه GTP01A17 سیلور silver به شما مصرف کنندگان فرزحکاکی ، پیشنهاد می شود و با استفاده از این لوازم جانبی ، قطعات مختلف را می توانید روی فرزنصب نمایید. فرز حکاکی روی چوب ، شیشه ، سنگ قابل استفاده است و در کارهای جواهرسازی و طلاسازی نیز کاربرد دارد.
فرز حکاکی تک 135 وات سیلور بهترین فرز حکاکی

نمایندگی فرز انگشتی سیلور

ابزارمیهن نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور، فرز حکاکی سیلور را با تضمین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند.این فروشگاه انواع فرزحکاکی سیلور در اقلام های مختلف ، لوازم جانبی سیلور را موجود دارد و همواره در تلاش است که با قیمت مناسب به مشتریان گرامی این فرز انگشتی حکاکی با کیفیت را معرفی کند.

قیمت فرز انگشتی سیلور 135 وات

قیمت فرز انگشتی حکاکی سیلور 135 وات ، با توجه به کیفیت و کارایی مطلوبش مقرون به صرفه است اما اگر قصد مشاهده تمام لیست قیمت فرز انگشتی سیلور را دارید با جستجو فرز حکاکی سیلور در سایت ابزار میهن مشخصات کامل و قیمت انواع فرز حکاکی انگشتی سیلور قابل رویت می باشد.ست فرز انگشتی حکاکی 12 پارچه 18 وات gtp01a13 سیلور -silver ، نیز نسبت به قدرت فرز و تعداد اقلامی که دارد قیمت مناسب می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد فرز انگشتی حکاکی تک 135 وات سیلور silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح