فرز انگشتی حکاکی 217 پارچه سیلور + بهترین قیمت

برند : سیلور
دسته بندی : فرز سیلور
ست فرز انگشتی حکاکی217 پارچه سیلور silver
3,933,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1620
فرز حکاکی 217 پارچه سیلور با توان 135 وات برای صیقل کاری ، سوراخکاری و صاب مناسب است
دارای کنترل سرعت (دیمردار)
فرز حکاکی انگشتی 217 پارچه سیلور ، باسرعت گردش آزاد 8000 -33000 دور در دقیقه عملکرد عالی برای فرزکاری و ظریف کاری دارد
دارای کولت با قطر 3 میلی متر
بدون لرزش و ایجاد صدای کم جهت کار دقیق تر
بدون شلنگ خرطومی
دارای گارانتی اصلی شرکت سیلور
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرزانگشتی ابزاریست که در دسته بندی ابزارآلات برقی قرار دارد و برای کارهای صیقل کاری، ساب ، منبت کاری و قالب سازی استفاده می شود. فرزحکاکی سیلور، از بهترین فرز مینیاتوری های بازار است که در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. از فرزسیلور می توان به فرز حکاکی217 پارچه سیلوراشاره نمود که با قدرت 130 وات و سرعت آزاد 8000 الی 33000 دور در دقیقه برای سوهان کاری ، برش دادن دقیق ، صیقل سازی سطوح فلزی و چوبی مناسب می باشد. ست فرز حکاکی 217 پارچه سیلور ، دارای 217 عدد لوازم های کارربردی برای حکاکی و کارهای مختلف است و کاربر می تواند قطعات مختلف را روی فرز انگشتی به راحتی نصب کند..به طور کل فرزحکاکی سیلور، از باکیفیت ترین قطعات ساخته شده به همین دلیل شامل گارانتی طولانی مدت نیز می شود.اگر به فرزحکاکی مینیاتوری برای کارهای سبک نیاز دارید ست فرز انگشتی حکاکی 12 پارچه 18 وات gtp01a13 سیلور -silver پیشنهاد می شود.

فرز حکاکی 217 پارچه سیلور

قیمت فرز انگشتی مینیاتوری سیلور 217 پارچه

اگر در جستجوی فرز حکاکی با کیفیت و قیمت مناسب هستید فروشگاه ابزار میهن ، انواع فرز حکاکی سیلور را با قیمت مناسب به فروش می رساند. قیمت فرز حکاکی سیلور 217 پارچه نیز در این فروشگاه نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه می باشد و با خرید فرزانگشتی حکاکی سیلور به صورت آنلاین از ابزار میهن علاوه بر تضمین اصالت کالا ، از ارسال فوری محصول و تحویل آن درب منزل و یا کارگاهتان بهره مند می شوید.

نمایندگی فرز انگشتی سیلور

برای خرید فرز انگشتی حکاکی سیلور ، حتما به نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور مراجعه کنید چرا که نمایندگی فرز انگشتی سیلور ، فرز حکاکی اصل سیلور را به شما معرفی می کند.ابزار میهن یکی از نمایندگی فرز انگشتی حکاکی سیلور است که با ارزان ترین قیمت با کیفیت ترین فرز حکاکی سیلور را به شما معرفی می نماید.

ارسال نظر / پرسش در مورد ست فرز انگشتی حکاکی217 پارچه سیلور silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح