دریل شارژی ماکیتا 6281dwea makita

گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1561
باطری 14.4 ولت نیکل کادمیوم
وزن سبک 1.6 کیلوگرمی
دنده های چرخ دنده از جنس فلز با کیفیت
سرعت آزاد 0-1300 و 0 تا 400 دور بر دقیقه
مجهز به سیستم سوراخکاری به صورت چپ و راست
قابلیت سوراخکاری در چوب و فلز
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل های شارژی از زیرمجموعه ی ابزارآلات شارژی هستند که بدون نیاز به کابل برق توانایی انجام سوراخکاری و یا حتی پیچ کاری را دارند دریل شارژی ماکیتا 6281DWEA MAKITA ، با ولتاژ 14.4 ولت از طریق باتری نیکل کادمیوم انرژی مصرفی خود را تامین می کند ظرفیت نگهداری شارژ این دریل شارژی به مدت نیم ساعت می باشد کسانی که به یک دریل سبک و کم حجم نیاز دارند خرید دریل شارژی 6281 ماکیتا می تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که این دریل قابلیت سوراخکاری به صورت چپگرد راستگرد را نیز دارا است و در استفاده های طولانی مدت از خستگی دست کاربر جلوگیری می کند. دریل  شارژی 6281 dwea ماکیتا از یک گیربکس دو سرعته  فوق العاده قدرتمند 0-400 و 0-1300 دور در دقیقه  برخودار است که به کمک سیستم چرخش چپگرد راستگرد می چرخد به طور کل  چرخ دنده های فلزی آن می تواند با قدرت بسیار بالایی انرژی را برای سوراخکاری از موتور خارج کند . کیفیت بسیار بالای این دریل شارژی 14.4 ولت ماکیتا موجب شده تا شامل گارانتی یکساله ی شرکت صنعتی تیوا شود .
قیمت دریل شارژی ماکیتا 14.4 ولت نسبت به کیفیت و کارایی بسیارش مناسب و مقرون به صرفه است و می توان از آن به عنوان دریل خانگی نیز استفاده نمود .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل شارژی ماکیتا 6281dwea makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح