دریل شارژی چکشی متابو 10/8 ولت powermaxx sb metabo

گارانتی : دارای 18 ماه گارانتی شرکت الکترو متال
کد یکتای این محصول : 1554
وزن بسیار سبک و ایده آل
مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و حرارت
نشانگر میزان شارژ باطری
سه نظام اتومات 10 میلیمتری
گیربکس دو سرعته و حالت چکشی برای سوراخکاری های سطوح
سیستم چرخش به صورت چپ و راست
تامین انرژی مورد نیاز خود از طریق باطری لیتیوم یونی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل ها دو نوع می باشند دریل برقی و دریل شارژی. دریل برقی انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کند اما دریل شارژی انرژی مورد نیاز خود را از طریق باطری تامین می نماید . دریل شارژی چکشی متابو نیز دارای باطری لیتیوم -یون است شرکت متابو به دلیل این که این باطری از مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و ضربه برخوردار است ، برای دریل شارژی انتخاب نموده است . شرکت متابو بر روی  ابزار دریل شارژی POWER MAX SB  یک نشانگر میزان شارژ ساخته تا کاربر از وضعیت شارژ دریل خود اطلاع یابد .
دریل چکشی متابو  همانطور که از اسمش پیداست قابلیت  چکشی و گیربکس دو سرعته را دارد و به راحتی سطوحی مانند چوب و فولاد را سوراخکاری می کند این دریل،می تواند بهترین دریل خانگی نیز محسوب شود و به دلیل کیفیت بالایی که دارد بهترین دریل شارژی در بازار شناخته شده است و با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می شود .
کیفیت بالای این محصول باعث شده،تا در خرید دریل شارژی متابو اطمینان کامل را داشته باشید و می توان گفت بهترین انتخاب بر اساس نیاز شما می تواند دریل چکشی شارژی متابو باشد .
دریل شارژی مدل sb 18 نیز یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت متابو می باشد که کارایی های بسیاری را در آن قرار داده است .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل شارژی چکشی متابو 10/8 ولت powermaxx sb metabo
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح