مینی فرز رونیکس دسته بلند ronix 3150

برند : رونیکس
دسته بندی : فرز رونیکس
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس
مینی فرز رونیکس دسته بلند 3150
0 تومان
مینی فرز رونیکس دسته بلند ronix 3150
2,173,000 تومان
مینی فرز رونیکس دسته بلند ronix 3150
2,173,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1517
گیربکس صنعتی و موتور بسیار قدرتمند
مناسب برای استفاده های طولانی مدت
دارا بودن گریس در داخل گیربکس و گردش مداوم آن و جلوگیری از استهلاک دنده های دستگاه
قابلیت تعویض سریع و نصب آسان ذغال ها
طراحی ویژه ی ارگونومیک
تحت استاندارد VDE آلمان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرزها ابعاد و حجم کوچک تری نسبت به فرزهای دیگر دارند  اما با حجم کوچکشان در صنایع های مختلفی استفاده می شوند  . یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط شرکت رونیکس ، مینی فرز 3150 رونیکس می باشد که انرژی مصرفی خود را از طریق برق شهری تامین کرده و با توان 1050 وات و سرعت آزاد 9000 دور در دقیقه عمل فرز کاری را انجام می دهد  . شرکت رونیکس از مرغوب ترین قطعات برای تولید این نوع مینی فرز استفاده نموده و به عنوان یکی از بهترین مینی فرز های موجود در بازار شناخته شده است . از ویژگی های مثبت مینی فرز دسته بلند ronix ، دارا بودن سیستم جریان هوا برای خنک نگه داشتن مینی فرز می باشد چرا که با وجود این نوع سیستم خنک کننده ، از داغ شدن بیش از حد موتور مینی فرز جلوگیری می شود و به نحوی در افزایش طول عمر مینی فرز بسیار تاثیر گذار است .  همچنین یک دسته جانبی ارگونومیک کنار بدنه مینی فرز نصب شده که تسلط و دقت کاربر را در حین فرز کاری افزایش می دهد این دسته از تعریق دست کاربر در استفاده های طولانی مدت نیز جلوگیری می کند .
قیمت مینی فرز 3150 رونیکس ، با توجه به کیفیت مطلوبش و نسبت به سایر محصولات مشابه هم رده ی خود از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به  صرفه می باشد بنابراین اگر در کارهایی مانند آهنگری و یا ساختمانی به یک مینی فرز قیمت مناسب و پر کاربرد نیاز دارید خرید مینی فرز رونیکس انتخاب بسیار مناسمینی فرز رونیکس ، مینی فرز 3150 رونیکس ، مینی فرز دسته بلند رونیکسب


 

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز رونیکس دسته بلند ronix 3150
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح