مینی فرز ماکیتا mga450 makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : فرز ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1498
موتور قدرتمند با عملکرد بسیار عالی برخوردا
مناسب برای کارهای آهنگری و صنعتی
وزن بسیار سبک و حجم کم
قطر صفحه 115 میلی متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرز همان فرز است اما از ابعاد و حجم کوچکتری برخوردار می باشد .مینی فرز ماکیتا MGA450 MAKITA ، یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیتی می باشد که توسط شرکت ماکیتا تولید و در بازار به فروش می رسد .حجم کوچک  مینی فرز  ماکیتا هیچ تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد دستگاه نمی گذارد بلکه باعث تسلط بیشتر کاربر در حین فرز کاری می گردد . مینی فرز 115 میلی متری ماکیتا انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می کند و برای کارهای آهنگری ، سنگبری و ساختمانی بسیار پر کاربرد است . وزن سبکش باعث شده تا کاربر بتواند این مینی فرز mga450 ماکیتا را به راحتی با خود حمل و جابه جا نماید . همچنین این شرکت از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت دستگاه مینی فرز ماکیتا استفاده نموده تا کاربر بتواند استفاده های طولانی مدتی از این ابزار برقی داشته باشد و شامل گارانتی 12 ماهه شرکت تیوا صنعت نیز شده است .
قیمت مینی فرز mga450 ماکیتا نسبت به کیفیت مطلوبش مناسب و مقرون به صرفه است بنابراین ما به کسانی که به یک فرز کوچک و اما کاربردی نیاز دارند خرید مینی فرز mga450 ماکیتا را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی راهنمای خرید مینی فرز را مطالعه نمائید .

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز ماکیتا mga450 makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح