مینی فرز 800 وات آاگ ws8-115 aeg

برند : آ ا گ
دسته بندی : فرز آ ا گ
گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1496
موتور پر قدرت 800 وات
سیستم خنک کننده
سیستم ضد لرزش
دسته ی فوق العاده نرم و ارگونومیک
قاب محافظ جهت ایمنی بیشتر کاربر در حین کار
وزن سبک و حجم کم
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

مینی فرز آ ا گ مدلWS8-115 از قدرت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است این ابزار دارای توان 800 وات با سرعت گردش 12000 دور در دقیقه مجهز می باشد . برای برش قطعات سنگین نیاز به یک ابزاری دارید که بتواند کارهای برشکاری را انجام دهد مینی فرز آ ا گ به راحتی قابلیت برشکاری انواع قطعات را دارد   قطر صفحه این مینی فرز 115 میلی متر می باشد که با ویژگی های مثبتی که دارد این دستگاه می تواند در مدت زمان طولانی برشکاری را انجام دهد . بر روی مینی فرز آ ا گ aeg ، یک سیستم ضد لرزش AVS تعبیه شده که از انتقال لرزش به دست کاربر جلوگیری می کند و موجب تسلط بیشتر کاربر در حین کار می گردد همچنین دارای دریچه خنک کننده موتور است که مانع داغ شدن بیش از حد موتور می گردد و باعث افزایش طول عمر مینی فرز می شود .
قیمت مینی فرز آ ا گ با توجه به کیفیت عالی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و مشتریان می توانند برای خرید مینی فرز آ ا گ به نمایندگی فروش ابزارآلات آ ا گ مراجعه نمایند .

ارسال نظر / پرسش در مورد مینی فرز 800 وات آاگ ws8-115 aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح