رابط 90 درجه چپقی دریل و پیچ گوشتی تایوانی و چینی + اصل و اورحینال

گارانتی : محصول تایوانی :تضمین اصالت تام تایوان
چپقی 90 درجه تایوانی
470,000 تومان
چپقی 90 درجه چینی
220,000 تومان
رابط 90 درجه چپقی دریل و پیچ گوشتی تایوانی و چینی
220,000 تومان
رابط 90 درجه چپقی دریل و پیچ گوشتی تایوانی و چینی
220,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1322
رابط 90 درجه دریل ، برای سهولت کار در زاوایای بسته استفاده می شود
قابلیت بستن پیچ در فلزات با چپقی دریل
ابزارگیر شش گوش یک چهارم اینچ مناسب برای بیت های استاندارد شارژی
دستگیره ی نگهدارنده برای دقت در کار و ایجاد فشار بیشتر
ساخت کشور تایوان با استاندارد کیفیت بالا ( حک شده روی محصول )
چرخش 400 دور در دقیقه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

رابط 90 درجه دریل ، برای سوراخکاری با دریل و بستن پیچ با دریل پیچ گوشتی شارژی ممکن است به مکان های غیر قابل دسترس برخورد کنید که امکان سوراخکاری و بستن پیچ را به شما ندهد. یکی از ابزار کمکی دریل برای حل این گونه مشکلات ، رابط 90 درجه دریل و یا همان چپقی دریل می باشد. چپقی 90 درجه سردریل شارژی از آن دسته لوازم جانبی ابزار می باشد که تقریبا هر تکنسین یا استفاده کننده از دریل و دریل شارژی ها به این نوع ابزار نیاز دارد . چپقی 90 درجه برای اتصال از پایه 1.4 اینچ  بهره می برد و امکان اتصال همه بیت های 1.4 را دارد .

رابط 90 درجه دریل ، چپقی دریل

قیمت رابط چپقی دریل

چپقی 90 درجه تایوان ، محصول بسیار باکیفیت و کاربردی تولید شده توسط کشور تایوان می باشد که روی چپقی دریل سازنده کشور تایوان نیز حک شده است و قیمت رابط چپقی دریل تایوان با توجه به کیفیت عالی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت رابط 90 درجه چپقی

برای اطلاع از قیمت عمده چپقی دریل ، کاربران گرامی می توانند از طریق واتساپ با مشاوران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشند و خرید رابط 90 درجه دریل و پیچ گوشتی را می توانند به صورت آنلاین در فروشگاه ابزار میهن انجام دهند.

رابط 90 درجه دریل

رابط چپقی 90 درجه سردریلی ، ابزاریست که به دریل وصل می شود و به دلیل زاویه 90 درجه دار بودنش به رابط 90 درجه دریل معروف است. با استفاده از این مدل چپقی 90 درجه ، انجام کارهایی مانند سوراخکاری ، باز و بسته کردن پیچ در نقاط غیر قابل دسترس آسان می شود و در افزایش سرعت کارتان چپقی سر دریل بسیار تاثیر گذار است. همچنین محصول فوق چپقی 90 درجه تایوان مخصوص نوک دریل و سر پیچ گوشتی می باشد که بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فولاد دارد و در برابر زنگ زدگی و سایش در استفاده های طولانی مدت بسیار با دوام است.

رابط 90 درجه دریل ، چپقی دریل تایوان

چپقی سر دریل تایوانی

چپقی سر دریل تایوانی ، یک چپقی 90 درجه و زاویه دار باکیفیت است که به آن رابط 90 درجه دریل نیز می گویند. با استفاده از چپقی دریل ، سرعت و دقت کار برای سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ در نقاط غیر قابل دسترس چندین برابر می شود. استفاده از این نوع رابط 90 درجه دریل بسیار آسان بوده و فقط کافیست که چپقی را به سه نظام دریل نصب کنید.

چپقی سر دریل تایوانی یک چپقی 90 درجه اصل تایوان زاویه دار

چپقی سر دریل ، یک ابزار کارگاهی محسوب می شود و برای پیچ هایی که امکان باز و بسته کردن با پیچ گوشتی را ندارند بسیار کاربرد دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد رابط 90 درجه چپقی دریل و پیچ گوشتی تایوانی و چینی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح