جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1313
جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی ، مناسب برای قرارگیری انواع ابزارآلات سبک و سنگین است
مناسب برای نگهداری ابزارالات کارگاهی
استفاده از ورقه های ضخیم فلزی و مقاوم
با دوام در برابر شکستگی و ضربه
دارای 40 سانت با 3 طبقه برای نگهداری ابزارآلات
طراحی بسیار زیبا و شیک
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی ، باکیفیت ترین جعبه ابزار فلزی برای نگهداری ابزارآلات است و به عنوان جعبه ابزار کارگاهی نیز می توان از این نوع جعبه ابزار فلزی 40 سانت استفاده نمود.کاربران می توانند ابزارآلات ریز و درشت خود را در سه طبقه این نوع جعبه ابزار فلزی قرار دهند و بدون شکستگی جعبه ابزار و با اطمینان کامل جعبه ابزار را حمل و جابه جا نمایند.جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی نسبت به جعبه ابزار فلزی 402 ایرانی از تعداد طبقات بیشتری برای نگهداری ابزار برخوردار است اما از نظر طولی هر دو 40 سانت می باشند.این نوع جعبه ابزار فلزی علاوه بر با دوام بودن در برابر خراشیدگی و شکستگی دارای یک دسته از جنس پلاستیکی درجه یک می باشد که از تعریق دست کاربر برای حمل جعبه ابزار جلوگیری می کند.

اگر به جعبه ابزار سبک تر نیاز دارید جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt22 نیز گزینه مناسبی می باشد و به عنوان جعبه ابزار خانگی نیز از این نوع جعبه ابزار پلاستیکی مهر می توان استفاده نمود.

قیمت جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی

فروشگاه ابزار میهن قیمت جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی را بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است و برای اطلاع از لیست قیمت جعبه ابزار فلزی مشتریان گرامی می توانند، از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین مکاتبه نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 403 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح